مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نجات معجزه آسای کودک از مرگ توسط افسر پلیس / عملکرد پلیس مورد قدردانی قرار گرفت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



کودک هفت ساله ای که پس از سانحه رانندگی و لخته شدن خون در گلویش در آستانه خفگی و مرگ قرار داشت با حضور به موقع کارشناس پلیس راه از مرگ نجات یافت.

فرمانده پاسگاه پلیس راه زنجان – تبریز در خصوص اقدامات خود و نجات جان یک کودک هفت ساله گفت: در محور زنجان – تبریز در کیلومتر 19 تصادف و یک دستگاه کامیون تصادف کرد. به یک تریلر در جاده.”

سرهنگ ایمانعلی حسینی افزود: با مشاهده این صحنه به خودروی آسیب دیده رسیدم و مشاهده کردم دو سرنشین با هم برخورد کردند و دو سرنشین آنها که یکی از آنها دختری هفت ساله مجروح شده بود بیهوش شدند.

وی گفت: پس از بررسی وضعیت دختر 7 ساله متوجه شدم که او نفس نمی کشد اما خوشبختانه همچنان نبض داشت و با توجه به تجربیات قبلی احتمال گرفتم راه هوایی او مسدود شده است. .

این پلیس ادامه داد: از آنجایی که امکان از دست دادن زمان برای نجات جان کودک تا رسیدن آمبولانس وجود داشت، ابتدا دهان کودک را باز کردم و متوجه شدم مقدار زیادی خون در گلویش جمع شده که به صورت لخته در آمده است. که به آرامی بچه را به پهلو چرخاندم و سر بچه را پایین انداختم و باعث شد لخته های خون از دهانش خارج شود.

وی گفت: پس از بیرون آمدن لخته های خون و باز شدن مجاری تنفسی، نوزاد شروع به تنفس کرد و بعد گریه کرد و بعد متوجه شدم که خوشبختانه خطر برطرف شد و نوزاد نجات پیدا کرد.

گفتنی است پس از بهبودی نسبی مصدومان، والدین کودک به همراه فرزندشان در کلانتری محور زنجان – تبریز حضور یافته و از زحمات پلیس قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید  عکس ماریا عارفی کیست | بیوگرافی رضا مرادخانی بوکس – ایران چطور
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *