مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قربانیان پمپئی | پمپی شهر فساد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قربانیان پمپئی فساد شهر پمپی عکس شهر پمپئی کجاست؟ ادامه مطلب

شهر”خوب» ایتالیا تقریبا 2000 سال گذشته در اثر فوران آتشفشانی از بین رفت. اکنون دانشمندان موفق به یافتن اولین ژنوم انسان در این فاجعه شده اند که متعلق به مردی میانسال با قد کمی است. 164 سانتی متر برای سفارش. او در طول زندگی خود بیمار شد بیماری سل عفونی شده

فوران کوه «وزوویوساین یکی از ویرانگرترین فجایع آتشفشانی در تاریخ بشر است. در سال 70 ه. فوران این کوه آتشفشانی باعث مرگ هزاران نفر از ساکنان شهرهای همجوار این کوه شد.هرکولانیومو او پومپیوس شد.

علت مرگ این قربانیان گرمای شدید موجی از شوک ایجاد شده در اطراف یک آتشفشان یا خفگی پراکندگی گازهای سمی من خاکستر در بهشت ​​بود.

«گابریل اسکورانوباستان شناس از دانشگاه رم در ایتالیا، همکارانش در یک مطالعه جدید سعی کردند این تکنیک را برای بقایای دو قربانی انسانی فاجعه به کار ببرند.

زن و شوهری در یکی از اتاق های ساختمان اکنون به نام «کازا دل فابرو“یا”خانه صنعتگرمعلوم است که آنها پیدا شده اند. مرد اول در هنگام مرگ مرد بود 30 در حالی که 40 سن و 164.3 او یک اینچ قد داشت.

محققان در مقاله خود می نویسند: «اگرچه مطالعه ما محدود به یک نفر بود، اما امکان استفاده از روش های دیرینه شناسی برای مطالعه بقایای انسان و توالی یابی اولین ژنوم انسان در محیط های باستانی را نشان می دهد. «هیچ یک از این نتایج لزوماً شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد نیستند، اما دریچه جدیدی را به روی ما می‌گشایند تا زندگی پمپئیان را کشف کنیم.

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *