مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

نتایج سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان غربی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جواد آذربایجان غربی سکوت وی در مورد نتیجه سفر وزیر بهداشت به این استان گفت: “یكی از این نتایج افتتاح یك مركز آموزش فوق تخصصی ویژه زنان ویژه زنان است كه یكی از نادرترین بیمارستانهای كشور است. بیمارستان آیت الله مطهری (ره) و با افتتاح این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خدمات ویژه و تخصصی تری برای بانوان استان ارائه می شود.

وی ادامه داد: در این سفر یک روزه 18 دستگاه اکسیژن ساز و پنج سی تی اسکن در حومه شهر راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی افزود: آزمایشگاه های PCR در استان برای افزایش قدرت تشخیصی ویروس کرونا دو آزمایشگاه ساخته شده است در قالب یک وبینار افتتاح شد و دانشکده پرستاری مهاباد از نظر جسمی 97٪ پیشرفته و آماده تجهیز است. در سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، یکصد میلیارد ریال از طرف سازمان برنامه و بودجه برای این کار اختصاص داده شده است.

آگازاده گفت: یک مطب جراحی مغز و اعصاب ، یک مرکز آزمایش الکترونیکی ، یک آزمایشگاه مهارت (یک مرکز مهارت های بالینی) و یک CT در مرکز پزشکی امام خمینی (ره) به عنوان وبینار افتتاح شد.

این مقام مسئول در ویروس دلتا یا هند افزود: بیشتر استان های کشور به ویروس دلتا آلوده هستند.

دکتر آگازاده با بیان اینکه علائم بیماری کرون ناشی از ویروس دلتا شبیه سرماخوردگی است ، افزود: تعداد بیمارانی که با علائم سرماخوردگی به مراکز 16 ساعته مراجعه می کنند افزایش یافته است ، این نشان دهنده شروع موج پنجم است و برای آینده پیش بینی می شود هفته “تعداد بیماران را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید  متن تبریک تولد احساسی همسر + جملات فوق احساسی و عاشقانه تبریک تولد عشق

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی از مردم ولایتمدار عزیز خواست تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از مراجعه به مراکز تفریحی و مکانهای بسیاری از افراد خودداری کنند.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *