مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مقاصد شگفت انگیز خارجی برای تور پاییزی در تورگشت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



پاییز فصلی هزار رنگ است، فصلی پر از رنگ و احساس که در هیچ زمان دیگری نمی‌توانید این‌همه زیبایی را یکجا ببینید. برای برخی از افراد پاییز فصلی کسل‌کننده و تا حدودی سرد است؛ اگر می‌توانید از این دلسردی کمی خود را دور کنید. حتما سفر در طبیعت را به شما توصیه می‌کنیم شما می‌توانید در این فصل رنگ بندی و نقاشی خداوند که با سلیقه ای وصف نشدنی برروی طبیعت کشیده است را مشاهده کنید.


همچنین در پاییز شما می توانید با توجه به کم شدن ترافیک تورها و ارزان شدن تورها و هتل ها و همچنین انواع تخفیف ها که در بسیار از نقاط دنیا اتفاق می­افتد در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اما مشکل بسیار از افراد که در پاییز سفر نمی کنند این است که اطلاعات لازم را در مورد نقاط مناسب برای سفرهای پاییزی نمی­دانند از این رو در این مطلب به معرفی نقاط مختلف خارجی که شما می­توانید سفر هیجان انگیز در فصل پاییز را داشته باشید معرفی می­کنیم. پس با ما همراه باشید.


تایلند


مقاصد شگفت انگیز خارجی برای تور پاییزی در تورگشت!


تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیا با جزیره های بی نظیره می باشد که از جمله مقاصد مورد علاقه گردشگران در تمامی دنیا می باشد، این کشور ترکیبی از شهرهای مدرن و طبیعتی بکر و دیدنی و همچنین سواحل زیبا و شگفت انگیز است که با یک تور نمیتوان از تمامی این مناطق بازدید کرد که بسیار از گردشگران برای 2 الی چند بار تور تایلند را در طول عمر مسافرتی خود انتخاب خواهند کرد همچنین در این کشور با توجه به دین بودائی شاهد بسیار از معابد و تندیس های بسیار زیبایی هستیم. تایلند تقریبا دارای دو فصل مرطوب و فصل خشک است و از ماه نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به این کشور می باشد. مهمترین شهرهای تایلند برای مسافرت عبارتند از: بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی. شما می توانید در tourgasht.comتمامی شهرهای توریستی تایلند را مشاهده و اطلاعات لازم برای سفری آسوده و رؤیایی را مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید  ۷ منطقه از بهترین جاهای دیدنی شمال برای مسافرت


روسیه


مقاصد شگفت انگیز خارجی برای تور پاییزی در تورگشت!


روسیه پهناورترین کشور دنیا می­باشد که بسیاری از مناطق این کشور را جنگلها پوشش می­دهند. برای افرادی که با سردی هوا مشکل ندارند و می خواهند طبیعت رنگارنگ و بکر را مشاهده کنند تور روسیه را پیشنهاد می­کنیم. علاوه براین در پاییز مسلما قیمت تورها و همچنین هزینه هایی همچون خرید و سوغاتی بسیار کاهش می­یابد و شما می توانید از تخفیف ها در انواع فروشگاه های شهرهای این کشور استفاده کنید. شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ از توریستی شهرهای این کشور پهناور می­باشند.



مالزی


مقاصد شگفت انگیز خارجی برای تور پاییزی در تورگشت!


مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا با طبیعتی بکر و دلنشین و سواحلی زیبا می باشد که گردشگران بسیاری به این کشور سفر کرده و از جاهای دیدنی مالزی دیدن می کنند، تور مالزی با توجه به اینکه نیاز به ویزا ندارد برای ایرانی ها یکی از مقصدهای مهم گردشگری ایرانیان می باشد. این کشور از لحاظ شرایط آب و هوایی به دلیل قرارگیری در اطراف خط استوا آب و هوایی استوایی دارد و معمولا گرم و مرطوب می باشد و دمای هوا ما بین 21 تا 32 درجه است و معمولا آب و هوایی یکسان دارد و تفاوت بسیاری در فصل های این کشور وجود ندارد .کوالالامپور و لنکاوی از مهمترین شهرهای مالزی برای تورهای مسافرتی این کشور هستند.



ترکیه


مقاصد شگفت انگیز خارجی برای تور پاییزی در تورگشت!


ترکیه از کشورهای همسایه ایران می باشد که جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. شهرها و مکان های گردشگری این کشور تمامی ندارد و با توجه به توجه عمیق این کشور بر صنعت گردشگری بر این شهرها و مکان های گردشگری روز به روز افزوده می­شود در ادامه چند شهر مهم این کشور برای سفر را معرفی می­کنیم. استانبول با توجه به اینکه هم از لحاظ معماری که یکی از شناخته ترین شهرهای دنیا می­باشد و هم با توجه وجود سواحل زیبا و همچنین قرار گرفتن در تنگه بسفر معروف ترین شهر ترکیه بوده از این رو تور استانبول با اختلاف محبوب ترین تور ترکیه می­باشد. از طرفی دیگر ترکیه با توجه به اینکه ترکیه به دو دریایی مدیترانه و همچنین دریای سیاه متصل است از این رو این کشور با توجه به اینکه پتانسیل بالایی برای سواحل خود دارد کشور بسیار مناسبی برای سفرهای ساحلی ما می­باشد از بین شهرهای ترکیه شهر آنتالیا سواحل بسیار جذابی را در خود دارا می­باشد که همین سواحل تور آنتالیا در بیان گردشگران بسیار جذاب کرده که بعد از استانبول تورآنتالیا دومین تور محبوب ترکیه می­باشد. البته شهرهایی همچون آدانا و ازمیر نیز سواحل بسیار زیبایی را دارا می­باشند. اما از لحاظ تارخ معاصر و معماری پایتخت ترکیه نیز دست کمی از استانبول ندارد.آنکارا را نیز می توان شهری پر از آثار معاصر که نشان دهنده نماد فرهنگ و تاریخ ترکیه است معرفی نمود اما با توجه به اینکه این شهر ساحل نبوده تورآنکارا نسبت به تور استانبول جذابیت را بین عموم مردم ندارد.

بیشتر بخوانید  شروط رانندگی در بارندگی


وب سایت جامع گردشگری تورگشت تمام تلاش خود را دارد تا تمامی مسافران عزیز با اطلاعاتی کامل در مورد شهر مسافرتی خود به آن شهر مسافرت کنید از این رو به معرفی کامل تمامی مقاصد گردشگری محبوب خارجی و داخلی پرداخته است. شما می توانید با ورود به وبسایت tourgasht.comاطلاعات کاملی را در مورد مکان های دیدنی کشور ترکیه مشاهده کنید .


امارات متحده­ی عربی (دبی)


مقاصد شگفت انگیز خارجی برای تور پاییزی در تورگشت!


از برترین جاذبه های تفریحی دبی می توان به سواحل گوناگونش اشاره کرد ، سواحلی که انواع امکانات تفریحی و رفاهی بصورت گسترده و چشمگیری در آن ها فراهم شده تا گردشگران تور دبی را مجذوب و محو خود نماید و اگر قصد سفر به دبی را دارید بهتر است برای گذراندن اوقاتی خوش و آرامش بخش ابتدا با سواحل معروف آن آشنا شوید تا بتوانید باب میل و سلیقه تان ساحل مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، شاید برایتان جالب باشد بدانید که سواحل دبی اکثرا متعلق به هتل های ساحلی آن می باشند اما برخی ساحل ها هستند که ورود عموم مردم و توریست ها به آن ها آزاد بوده و شما می توانید در آنجا اقامت یک روزه هم داشته باشید .


در شهر دبی تعداد سواحل به قدری زیاد و متنوع است که قطعا در یک بار سفر کردن با تور دبی نمی توانید همه آنها را تجربه نمایید ، خیلی حیف است که به دبی بروید و از سواحل زیبا و مهمتر بعضی از سواحل ساخته دست بشر دیدن نکنید مثل سواحل برج العرب که شما را محصور خود می کند و در ادامه به جرات می توان گفت تجربه و گذراندن یک روز متفاوت خود در این ساحل ها می تواند خاطراتی به یاد ماندنی به شما هدیه دهد که تا آخر عمر فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید  آشنایی با مناطق دیدنی و گردشگری سامن


بالی اندونزی


مقاصد شگفت انگیز خارجی برای تور پاییزی در تورگشت!


تور بالی از جذاب ترین تورهای برای گردشگران است. بالی یا جزیره خدایان یکی از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود. این جزیره زیباترین و البته شناخته شده ترین جزیره اندونزی محسوب می شود .شاید بتوان گفت بالی از خود کشور اندونزی نیز معروف تر است که بسیاری از افراد معروف در سرتاسر دنیا بخشی از تعطیلات خود را در این مجموعه جزایر طی می­کنند که این مسئله باعث شده گرشگران دیگر نیز به این جزایر علاقه نشان دهند. سواحل و زلالی آب در این جزایر شگفت انگیز بوده و از محبوبیت بسیاری در بین علاقمندان برخوردار است. بایستی توجه داشته باشید که انواع و اقسام آفرهای بالی و نیز سایر مسیرها شامل تور ارزان و تور لحظه آخری برای بسیاری از مسیرهای خارجی با بهترین قیمت های ممکن در دسترس عموم قرار دارند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *