مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی کامل سگ های Bedlington Terrier

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


معرفی بدلینگتون تریر (بره)

این نژاد مانند سگ شیر دل با ظاهری شبیه بره است شرح داده شده است. با پیشانی خمیده و موهای مجعد، او واقعاً شبیه یک گوسفند کوچک است. چشم ها کوچک و ملتهب هستند. مو حالت دوتایی دارد، لایه سطحی زبر و لایه زیرین نرم است. به رنگ آبی، جگر و شنی یافت می شود. این نژاد می تواند دارای لکه های قرمز در بالای چشم ها، پاها، سینه و پشت باشد.

بدلینگتون تریر را پرورش دهید

نکات مهم قبل از خرید سگ بدلینگتون تریر

  1. بدلینگتون تریر می تواند برای مدت طولانی به چیزی خیره شود.
  2. هنگامی که حیوانات خانگی برای اولین بار ملاقات می کنند، باید بر آنها نظارت داشته باشید تا به یکدیگر آسیب نرسانند.
  3. این سگ ها نیاز به ورزش و تحریک ذهنی دارند، در غیر این صورت خسته می شوند و مشکلاتی ایجاد می کنند.
  4. بدلینگتون سگ بسیار باهوشی است که به سرعت یاد می گیرد، اما به تمرینات سخت واکنشی نشان نمی دهد.
  5. بهتر است برای محافظت از او هفته ای یک یا دو بار پوست او را تمیز کنید.
  6. این سگ ها به دلیل اینکه حیوانات دیگر را تعقیب می کنند و بسیار سریع هستند، نیاز به حیاط حصارکشی دارند.
  7. بدلینگتون تریر در طول روز به فعالیت بدنی و ورزش نیاز دارد، در غیر این صورت مانند سایر تریرها تبدیل به حیوانی شیطان درون خانه می شود.
  8. اگر قصد خرید یک سگ سالم را دارید، هرگز آن را از پرورش دهندگان غیرمسئول یا فروشگاه های حیوانات خانگی نخرید.شما باید توله سگی را پیدا کنید که برای بیماری های ژنتیکی که ممکن است داشته باشد آزمایش شده باشد.

بدلینگتون تریر

خلق و خوی و شخصیت بدلینگتون

Bedlington Terrier امروزه سگی مهربان و اجتماعی است. شاد و بازیگوش. او رابطه خوبی با بچه ها و خارجی ها دارد. وفادار و سرزنده. بهتر است از بدو تولد به گربه ها و دیگر حیوانات خانگی عادت کنید. او معمولاً به سگ های دیگر عادت می کند، اما باید مراقب بود که از سگ های برتر و تهاجمی دوری کرد، زیرا یک جنگجو می تواند روحیه جنگندگی او را احیا کند. سگ شجاع است و می تواند با سرعت بالا بدود. آن را فقط در داخل خانه رها کنید.

ظاهر بدلینگتون تریر

جنسیت پوشش دادن وزن ارتفاع طول عمر نژاد (گروه، دسته)
خیر آبی، شنی، جگری، آبی و قهوه ای مایل به زرد، شنی و زرد، و جگری و زرد.
بیشتر قهوه ای مایل به زرد روی پاها و سینه سگ
بدلینگتون ها هنگام تولد تیره هستند، اما هر چه سنشان بالاتر می رود، رنگ پوستشان روشن تر می شود.
8 تا 10 41 تا 43 17 ساله است، اما زن ادعا می کند که سگش 23 سال زندگی کرده است تریرها
سوال 8 38 تا 41
بیشتر بخوانید  تعمیر مبلمان منزل توسط خودتان

بدلینگتون تریر را پرورش دهید

مشکلات سلامتی (بیماری) بدلینگتون تریر

بدلینگ ها اکثرا سگ های سالمی هستند اما مثل همه سگ های دیگر ممکن است در اثر برخی بیماری ها بیمار شوند همه بیمار نمی شوند اما اگر از این نژاد مراقبت می کنید باید حواس تان به آنها باشد.

  1. مسمومیت با مس:
    این یک بیماری ارثی است و زمانی رخ می دهد که کبد نتواند مس را از طریق غذا دفع کند که منجر به تجمع مس در بدن می شود که منجر به بیماری و مرگ می شود.
    این بیماری به دلیل خاصیت اتوزوم مغلوب ایجاد می شود سگی که این ژن را از هر دو والدین به ارث می برد به این بیماری مبتلا می شود و اگر فقط از یکی از والدین به ارث برده باشد ناقل نامیده می شود.
    آزمایش DNA می تواند سگ آلوده یا حامل یک ژن را تشخیص دهد و در صورت لزوم ژن ها را از بدن خارج کند.
  2. دررفتگی کشکک:
    دررفتگی یا خفگی کشکک معمولاً در سگ های کوچک شایع است و زمانی اتفاق می افتد که کشکک (که دارای سه قسمت استخوان ران، کشکک و درشت نی) به درستی تشکیل نشده باشد.
    این بیماری باعث لنگش در یک یا هر دو پا و راه رفتن غیر طبیعی سگ می شود.
    اگرچه این دررفتگی در بدو تولد اتفاق می افتد، اما برای مدت طولانی علائمی از خود نشان نمی دهد. دررفتگی مالشی می تواند منجر به آرتریت یا بیماری دژنراتیو شود.
  3. دیس تایمی:
    این حالت زمانی رخ می دهد که یک لایه اضافی از مژه ها بر روی غدد چربی چشم سگ در امتداد لبه پلک پایین می رود و چشم را تحریک می کند، در این صورت سگ ممکن است دو بینی داشته باشد یا دائماً چشم ها را بمالد.
    دامپزشکان با استفاده از نیتروژن مایع منجمد این مژه ها را عمل کرده و از بین می برند. این نوع عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.
  4. هیپوپلازی کلیه:
    این بیماری زمانی رخ می دهد که یک یا هر دو کلیه به طور غیر طبیعی رشد نمی کنند، زمانی که سگ نارسایی کلیه دارد.
    اولین علائم این بیماری تشنگی است که باعث افزایش ادرار می شود. این بیماری غیرقابل درمان است و فقط قابل کنترل است.
  5. دیسپلازی شبکیه:
    در رشد شبکیه اختلال ایجاد می کند و در بدو تولد یک توله سگ رخ می دهد.
    این بیماری عمدتاً خفیف است و در سگ ها باعث نابینایی نمی شود.
    دامپزشکان می توانند این بیماری را در سن 7 تا 12 هفتگی تشخیص دهند.
بیشتر بخوانید  لیست دفاتر ازدواج و طلاق اصفهان + آدرس و تلفن

بدلینگتون تریر را پرورش دهید

بیشتر بخوانید::

مراقبت از سگ پکنیز، سگ پکنیز + …

با سگ مالاموت آلاسکا آشنا شوید

روش های نگهداری از سگ چائو چائو

غذای سگ Bedlington Terrier

توصیه می شود روزانه 1.5 تا 2.5 وعده غذای باکیفیت سگ در دو وعده تقسیم شده داده شود.

توجه: مقدار غذایی که سگ شما می خورد به سن، ساختار، متابولیسم و ​​سطح فعالیت او بستگی دارد.سگ ها مانند انسان ها رفتار می کنند و همه نیازهای تغذیه ای و کیفیت غذایی یکسانی ندارند.
بهتر است به جای اینکه روزی چند بار ظرف غذایش را با غذای معمولی پر کنید، به سگ خود غذای مقوی بیشتری بدهید.

به جای حذف مداوم وعده های غذایی، می توانید دو بار در روز به سگ خود غذا دهید تا از چاقی جلوگیری کنید.

اگر مطمئن نیستید که سگ شما چاق است، می توانید آن را با چشم و دست خود آزمایش کنید، ابتدا به او نگاه کنید تا پشت سگ را ببینید، دست خود را روی پشت او بگذارید و انگشتان شست خود را در امتداد ستون فقرات او قرار دهید.

سپس انگشتان خود را به سمت پایین بکشید. شما باید بتوانید دنده های سگ را بدون فشار زیاد لمس کنید. اگر نمی توانید دنده ها را لمس کنید، سگ شما چاق است و باید غذای او را کم کنید و فعالیت او را افزایش دهید.


معرفی کامل سگ های Bedlington Terrier

لباس پوشیدن و آراستن سگ بدلینگتون

نژاد بدلینگتون دارای پوستی متمایز و مجموعه ای است که از ترکیبی غیر معمول از موهای سخت و نرم تشکیل شده است. موهای بدلینگتون کمی مجعد به نظر می رسد، اما بیش از یک اینچ از بدن سگ را نمی پوشاند.

پوست این نوع سگ بیشتر سفید است اما در رنگ های مختلف مانند: آبی، شنی، جگری، آبی و قهوه ای مایل به زرد، قهوه ای شنی و مایل به زرد و قهوه ای جگری و زرد موجود است. رنگ قهوه ای مایل به زرد بیشتر در پاها و سینه سگ ها دیده می شود.

بدلینگتون ها هنگام تولد تیره هستند، اما هر چه سنشان بالاتر می رود، رنگ پوستشان روشن تر می شود.

حداقل هفته ای یکبار باید آن را شانه کنید. می توانید او را به عنوان یک سگ نگهبان حرفه ای سگ گوسفند پرورش دهید. سایر نیازهای تمیز کردن شامل بهداشت دهان و مراقبت از ناخن است.

برای جلوگیری از تجمع باکتری در دهان، باید دو تا سه بار در هفته دندان های او را مسواک بزنید، اما اگر نمی خواهید سگتان دچار بیماری لثه و بوی بد دهان شود، بهتر است این کار را هر روز انجام دهید.

ناخن ها را باید یک یا دو بار در ماه کوتاه کرد، اگر سگ شما هنگام راه رفتن صدای ناخن های روی زمین را می شنود به این معنی است که ناخن هایش خیلی بلند شده اند.

بیشتر بخوانید  شلنگ دست شویی چیست و چه کاربردی دارد ؟

توله سگ بدلینگتون تریر خود را از سنین پایین به طور منظم معاینه کنید. بدلینگ ها روی پاهای خود بسیار حساس هستند، بنابراین باید دائماً از انگشتان پا مراقبت کنید. نظافت را به یک تجربه مثبت و لذت بخش برای او تبدیل کنید، که می توانید به او پاداش دهید.

به دهان و چشمان او نگاه کنید چشم سگ نباید قرمزی یا ترشح داشته باشد. هنگام تمیز کردن سگ خود، علائمی مانند زخم، خارش، علائم عفونت مانند قرمزی، حساسیت و التهاب بینی، دهان، چشم ها و پاها را بررسی کنید.


سازگاری سگ بدلینگتون تریر با خانواده و سایر حیوانات

بدلنگ ها عاشق بچه ها هستند و می توانند برای آنها یک بازی پر انرژی باشد اما بهتر است وقت بیشتری را با بچه های بزرگتر بگذرانید.

مانند همه سگ‌ها، مراقبت از کودک در بدمینتون با او بسیار مهم است، زیرا می‌تواند به یکدیگر آسیب برساند.

به کودک خود نحوه رفتار و لمس سگ را بیاموزید و اجازه ندهید کودک هنگام آموزش به سگ نزدیک شود یا به او غذا بدهد.

سگ ها، مهم نیست که چقدر اهلی باشند، در صورت همراهی کودکان باید در نزدیکی نگهداری شوند. این سگ ها هرگز دوست ندارند تنها بمانند.

به طور کلی، تریرها نسبت به سگ های دیگر رفتار تهاجمی نشان نمی دهند، اما زمانی که آنها را در یک محیط باز با سگ های کوچک رها می کنید، رفتار تهاجمی از خود نشان می دهند.

بدلینگتون ها هنگام مبارزه با سگ دیگری بسیار سرسخت هستند و هرگز تسلیم نمی شوند، بنابراین هنگام معرفی سگ جدید به او بسیار مراقب باشید.

بدلینگتون تا زمانی که آسیب زیادی به او وارد نمی کند در مبارزه عقب نمی ماند، اما اگر او را خوب تربیت کنید، حتی می تواند با گربه ها بازی کند.

معرفی کامل سگ های Bedlington Terrier

شرایط نگهداری Beddington Terrier

این سگ ها برای زندگی در آپارتمان مناسب هستند اما باید فعالیت های روزانه خود را انجام دهند. آنها معمولاً در خانه پر جنب و جوش هستند و نیازی به حیاط ندارند، اما اگر به کارهای روزمره نپردازند تبدیل به حیواناتی شرور می شوند.

تاریخچه بدلینگتون تریر

پدربزرگ بدلینگتون تریر، نژاد راث بوری قبلاً توسط کولی ها در منطقه Roth Bury در انگلستان برای شکار خرگوش و روباه پرورش داده شده بود. 1825. اسب نر راث بوری با ماده مسابقه بدلینگتون جفت گیری و نتیجه یک Bedlington Terrier مدرن بود. برخی معتقدند که مسابقه سگ سمور من دندی دینمونت تریر آنها نیز در ایجاد این نژاد سهیم بودند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *