مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

معرفی قرص ماکسی کر ایکس گلدن لایف

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله





فواید مصرف قرص ماکسی کر ایکس




قرص ماکسی کر ایکس برای تقویت سیستم ایمنی و پوست و مو طراحی و تولید شده است. این محصول حاوی ویتامین C و زینک با ملح گلوکونات است که دو آنتی اکسیدان مهم برای تقویت سیستم ایمنی ، حفظ سلامت پوست و مو ، لثه و ترمیم زخم‌ها محسوب می‌شوند .


ویژگی های قرص ماکسی کر ایکس


  • تقویت سیستم ایمنی

  • حفظ سلامت پوست و مو

  • کمک به بهبود زخم ها و بهبود آکنه

  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

  • تقویت سیستم ایمنی و افزایش توانایی بدن برای مقابله با بیماری های مختلف

  • کمک به ترمیم جراحات و سوختگی ها به خصوص در افراد دیابتی

  • کمک به افزیش قد و بلوغ جنسی


موارد مصرف قرص ماکسی کر ایکس


  • حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

  • افزایش توانایی بدن برای مقابله با بیماری های مختلف

  • کمک به ترمیم جراحات و سوختگی ها به خصوص در افراد دیابتی

  • کمک به درمان آکنه

  • کمک به افزایش قد و بلوغ جنسی

  • بهبود جذب آهن و تشکیل گلبول های قرمز


ماکسی کر


نحوه استفاده قرص ماکسی کر ایکس




روزی یک قرص همراه با غذا میل شود .


مصرف قرص ماکسی کر ایکس در دوران بارداری و شیردهی


با مشورت داروساز و پزشک می توانید در این دوره مصرف کنید.


مزایای مصرف قرص ماکسی کر ایکس


تقویت سیستم ایمنی


استفاده از مکمل های حاوی روی و ویتامین C به علت افزایش تولید و فعالیت گلبول های سفید نقش مهمی در پیشگیری و کمک به درمان بیماری های عفونی به ویژه سرماخوردگی و آنفولانزا دارد. محصول ماکسیکر ایکس حاوی روی به فرم گلوکونات است که تنها ملح موثر برای پیشگیری و کوتاه کردن دوره سرماخوردگی بوده و فاقد هرگونه عوارض گوارشی مانند تهوع و دل پیچه است.


حفظ سلامت پوست، مو و ناخن


روی عنصر مهمی برای حفظ سلامت پوست، کمک به درمان جوش و آکنه، افزایش رشد و استحکام مو و ناخن است. ویتامین C نیز به علت نقش در سنتز کلاژن، باعث حفظ انعطاف‌پذیری، رطوبت و ترمیم پوست می شود.


دیابت


در بیماری دیابت، به علت افزایش قند خون توانایی بدن جهت مقابله با عوامل آسیب زای اکسنده کاهش می یابد که می تواند سبب صدمه به عروق و ایجاد عوارض قلبی، کلیوی و عصبی دیابت شود. مطالعات جدید نشان می‌دهد روی در افراد دیابتی می‌تواند در کنترل قند خون و کاهش چربی خون موثر باشد. ویتامین C نیز می‌تواند از ایجاد صدمات عروقی در بیمارانی که قند خون آنها کنترل شده نیست پیشگیری کند. این در حالی است که سطح این دو آنتی اکسیدان مهم در بیماران دیابتی پایین تر از افراد سالم می باشد.


زینک


یکی از عناصر معدنی مهم موجود در بدن است که برای عملکرد صحیح بیش از ۲۰۰ واکنش بیولوژیکی در بدن ضروریست، اعمال زیادی در بدن وابسته به حضور زینک است از جمله رشد و تکامل، ترمیم زخم، تولید مثل و ایمنی بدن. زینک علاوه بر رشد و تقسیم سلولی در حفظ ساختار اسیدهای نوکلئیک، پروتئین ها و غشای سلولی مؤثر است. از این رو، نقش اساسی زینک در حفظ سلامت پوست و مو مطرح می شود. از آنجایی که خاک اکثر مناطق ایران دچار فقر روی می باشد و بسیاری از مردم ایران دچار کمبود روی می باشند


زینک برای ساخت کلاژن، جهت استحکام پوست و مو ضروری است. این عنصر با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی از پوست در مقابل اثرات نامطلوب اشعه فرابنفش خورشید محافظت بعمل می آورد. تحقیقات درباره زینک نشان داده اند این عنصر دارای خواص ضد آکنه و ضد التهابی بوده و در تسریع ترمیم زخمهای پوستی نقش دارد.


کمبود روی


کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت داشته باشد. عوارض کمبود روی شامل می توانند کاهش قوه بینایی وچشایی، ابتلا به انواع عفونت ها ، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان) ، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می باشد.


کمبود روی در اثر دریافت ناکافی، اختلال در جذب، افزایش دفع و یا افزایش نیاز به روی و عدم تکافوی دریافت به وجو می آید. بدخوابی یا بی خوابی، ترس از نور، اختلالات عصبی، اختلال در رشد، نازک شدن موی سر، کم پشتی و ریزش مو، بهبود و ترمیم کند زخمها از علائم کمبود روی به شمار می روند.


ویتامین C


ویتامین C که به عنوان اسید اسکوربیک نیز شناخته شده است یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در برخی از غذاها یافت می‌شود و به برخی از مواد نیز اضافه می‌گردد. همچنین شما می‌توانید ویتامین C را به صورت مکمل نیز دریافت کنید. انسان‌ها بر خلاف بیشتر حیوانات، قادر به سنتز ویتامین C در داخل بدن خود نیستند به همین خاطر باید آن را از طریق مواد غذایی به دست آورند.


ویتامین C برای بیوسنتز کلاژن، ال-کارنیتین و انتقال دهنده‌های عصبی خاص مورد نیاز است. این ویتامین همچنین در متابولیسم پروتئین نیز نقش دارد. همانطور که می‌دانید کلاژن یکی از اجزای ضروری بافت همبند است که نقش بسیار مهمی در درمان زخم‌ها بازی می‌کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان مهم فیزیولوژیکی است که تحقیقات مختلف نشان داده است که می‌تواند ساخت و تولید سایر آنتی اکسیدان‌ها در بدن را تحریک کند.


تحقیقات مختلفی بر روی تاثیر ویتامین C بر روی پیشگیری یا به تاخیر انداختن رشد و توسعه سلول‌های سرطانی خاص، بیماری‌های قلبی-عروقی و سایر بیماری‌هایی انجام شده است که استرس اکسیداتیو در آن‌ها نقش حیاتی بازی می کند. علاوه بر عملکرد بیوسنتزی و آنتی اکسیدانی آن، ویتامین C نقش بسیار مهمی در عملکرد سیستم ایمنی بدن و بهبود جذب «آهن غیر هم» از «آهن موجود در غذاهای گیاهی» دارد.


کمبود ویتامین C باعث ایجاد بیماری به نام اسکوروی می‌شود که علائم آن خستگی یا سستی، ضعف گسترده بافت همبند و آسیب پذیری مویرگی است. سلول‌ها ویتامین C را از طریق پروتئین حمل کننده خاص جمع آوری می‌کنند. در مطالعات آزمایشگاهی دانشمندان دریافته اند که ویتامین C اکسید شده یا دهیدرواسکوربیک اسید از طریق برخی از حاملان گلوکز وارد سلول‌ها می‌شوند و سپس به صورت داخلی به اسید اسکوربیک احیا می شوند. اهمیت فیزیولوژیک جذب دهیدرواسکوربیک اسید و نقش آن در ویتامین C هنوز مشخص نیست.


مکمل ماکسی کر


هشدار مصرف قرص ماکسی کر ایکس


بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید. مصرف زیاد روی می‌تواند با جذب مس تداخل کرده و باعث کمبود مس شود. این مسئله به میزان آهن بدن اثر گذاشته و می‌تواند منجر به کم خونی شود. میزان زیاده روی باعث کاهش HDL (کلسترول خوب بدن) و افزایش LDL (کلسترول بد بدن) می‌شود.


شرایط نگهداری قرص ماکسی کر ایکس


  • دور از نور و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهدارید.

  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.


separator line


بیشتر بخوانید:


مزایای باورنکردنی قرص ایمیونس در تقویت سیستم ایمنی


همه چیز در مورد شربت آسماویت (Asmavit)


۱۵ مواد خوراکی حیرت انگیز برای تقویت سیستم ایمنی بدن


گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


بیشتر بخوانید  افراد مسن باید در این فصل آجیل بخورند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *