مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مشخصات فلزی متولدین هر ماه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مشخصات فلزی هر فرد

مشخصات فلزی متولدین هر ماه

متولد فروردین: آچان

فلز زندگی متولدین فروردین آهن است که به آنها 9 برابر دیگران قدرت می دهد و شادی و موفقیت آنها را در زندگی 9 برابر می کند. انرژی ذهنی و اشتیاق آنها می تواند راه رسیدن به آرمان های بزرگی را که در سر دارند مانند مشعلی فروزان روشن کند. آنها پیشگامانی هستند که همیشه دیگران را به سمت هدفی دست نیافتنی سوق می دهند.افراد متولد فروردین کمتر ثروت اندوزی می کنند.

آنها با پول، زمان و حتی لباس های خود بسیار سخاوتمند هستند و هر چقدر هم که فقیر باشند، همیشه چیزی برای دادن دارند. آنها معتقدند وقتی به دیگران کمک می کنند نه تنها خوشحال می شوند، بلکه این عمل باعث می شود دیگران کاری برای آنها انجام دهند.

متولد اردیبهشت: مس

فلز اردیبهشت مس است که رسانای برق و گرما است و پس از سالها روشن می ماند. او در زندگی خانوادگی حاکم است و هیچکس جرات بر هم زدن آرامش او را ندارد. او مانند هوا و جنگل عمیق صبور است و چنان قدرتی دارد که می تواند کوه ها را جابجا کند، اما مرد سرسخت و تک فکر است. این افراد معمولا چیزهای کوچک را دوست ندارند، بنابراین به عشق و ثروت پایدار دلبستگی خاصی دارند.

متولد خرداد: تیر

فلز سرد جیوه در متولدین خرداد تمایلات دوگانه ایجاد می کند، مگر اینکه از انجام کارها دست بکشند و به حرف دل خود گوش دهند. وقتی عمیقاً دنبال علت کسالت متولدین خرداد بگردید، می بینید که او همیشه به دنبال هدف است، اما مشکل اصلی او این است که هدف را نمی شناسد. اهل خرهاد تخیل بسیار قدرتمندی دارد و در نتیجه اهداف زیادی در سر دارد. ذهن متولدین خرداد همیشه به چیزی مشغول است و به همین دلیل بیش از دیگران به استراحت نیاز دارند. اگرچه آنها به بی خوابی حساس هستند، اما هرگز به اندازه کافی نمی خوابند.

متولد تیر: نقره ای

فلز وجودی متولدین کمان نقره است که با وجود شباهت به فلزات دیگر، دارای خواص گرانبهای خاصی است. آنها قلب خوبی دارند و نیاز دیگران را خوب احساس می کنند و به آن اهمیت می دهند و می خواهند به دیگران کمک کنند، اما در ابتدا منتظر می مانند تا شخص دیگری رهبری را بر عهده بگیرد زیرا پول و زمان را دوست ندارند. خودتان را صرف چیزی کنید که به آن نیاز ندارید.

بیشتر بخوانید  404 پیدا نشد

اما اگر بفهمد که هیچ کس دیگری آستینش را بالا نبرده است، در آخرین لحظه دست به کار می شود. دو بار می گذارند غرق شوی، اما بار سوم نجاتت می دهند. بسیار سخاوتمند است و به شما اجازه غرق شدن نمی دهد.

متولد مرداد: طلا

متولد مرداد، در دوستی بسیار وفادار و در زمان دشمنی عادل و قدرتمند است. چه ساکت و چه متکبر، او فردی خلاق، مبتکر و قدرتمند است. از آنجایی که او از طلای خالص ساخته شده است، گاهی اوقات خودخواهی، تکبر و تنبلی او را نادیده می گیریم.

متولدین مرداد ماه به پول اهمیت نمی دهند، بسیار اسراف می کنند و حتی اگر پول زیادی هم نداشته باشند، شیک لباس می پوشند و مجلل زندگی می کنند و خرج زیادی برای سرگرمی می کنند. اگر کسی از آنها پول بخواهد به او می دهند و اگر ندارند از دیگری قرض می گیرند و به او می دهند.

متولد شهریور: تیر

اگر دمای محیط مناسب باشد، متولدین شهریور علیرغم اینکه ترکیبی از فولاد و یخ هستند، در احساسات اطرافیان خود ذوب می شوند. آنها بدون شک افرادی صادق و قابل اعتماد هستند، اما وقتی نمی خواهند به جایی بروند یا کار خاصی انجام دهند، به راحتی بیمار می شوند. در چنین مواقعی استعداد بازیگری آنها نمایان می شود.

متولدین شهریور از عکس هایشان شاکی هستند و به ظاهرشان بسیار وسواس دارند، همیشه ظاهری آراسته و تمیز دارند و در مورد لباس هایشان بسیار سخت گیر هستند.

متولد مهر: آلومینیوم

کسانی که به دنیا آمده اند از سودمندی فلز آلومینیوم که فلز هماهنگ آنهاست قدردانی می کنند. آنها از هر نوع بی ادبی و ادب متنفرند، اما با وجود این، اگر تصویر دیوار خانه شما اشتباه باشد، آن را تصحیح می کنند و اگر صدای تلویزیون شما زیاد باشد، آن را کم می کنند.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی گلشیفته فراهانی

مردم را دوست دارند، اما از مجالس بزرگ متنفرند، مانند کبوترهای صلح، مدام به این سو و آن سو می روند، میانجیگری می کنند و صلح و صفا را برقرار می کنند، مردمی دوست داشتنی و خوشرو هستند، اما گاهی بداخلاق و نافرمان می شوند، دوست دارند به دیگران هدیه دهند. .

متولد آبان: فولاد

در بین متولدین آبان ماه افراد عصبی و ناآرام به ندرت دیده می شوند و این به فلز درونی شخصیت آنها برمی گردد، با وجود این بسیار نرم دل هستند و نسبت به افراد ضعیف و درمانده بسیار دلسوز هستند. متولدین آبان هرگز هدیه یا محبت کسی را فراموش نمی کنند و بلافاصله به دنبال جبران می روند، از طرفی بی عدالتی و ظلم را فراموش نمی کنند و واکنش های متفاوتی نسبت به آن نشان می دهند. به روابط خانوادگی و خانوادگی اهمیت زیادی می دهند و رفتارشان با فرزندان ملایم و دلسوزانه است.

متولد آذر: قلع

در بین متولدین آذر کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که شوخ و شوخ باشد و آن تعداد اندک آنقدر در گفتن جوک‌ها بی‌رحمانه هستند که کسی به آن‌ها نمی‌خندد. متولدین آذر اگرچه حافظه بسیار قوی دارند، اما گاهی فراموش می کنند که کت خود را کجا گذاشته اند، هرگز نمی توانند دروغگوهای ماهری باشند، هیچکس نمی تواند یک لحظه دروغ های آنها را باور کند.

ریا و دروغ گویی اصلاً با خلق و خوی آنها سازگار نیست و هر وقت تلاش کنند زود گرفتار می شوند. متولدین آذر چه فقیر و چه ثروتمند همیشه حاضرند شانس خود را در زمینه عشق امتحان کنند.

تاریخ تولد: سرب

اگرچه فلز درونی متولد شده در D از او فردی بسیار قوی ساخته است، اما او فردی خجالتی با روحیه ملایم و حساس است. متولدین آن روز از همه کسانی که به آنها کمک کردند ستایش می کنند. آنها خواهان پیروزی و موفقیت هستند و به سنت ها و آداب و رسوم احترام می گذارند. در متولدین روز همیشه کمی افسردگی و غم همراه با جدیت وجود دارد. اما هیچ یک از این دو ویژگی باعث نمی شود که اواز نظم جدی را کنار بگذارد. او که در روز خورشید به دنیا آمده، آنقدر توانا و کارآمد است که می توانید به راحتی افسار امور را به دست او بسپارید.

بیشتر بخوانید  پوریا جلالی پور کماندار معلول تیم ملی در هلتد می ماند

متولد بهمن: اورانیوم

فلز درونی متولد بهمن یک فلز واقعی نیست و یک ماده رادیواکتیو است که فقط در ترکیبات یافت می شود. اورانیوم می تواند باعث انفجارهای عظیم و زنجیره ای شود، بنابراین تلاش برای مهار آنها و وادار کردن آنها به انجام کاری مانند تلاش برای ثبت یک طوفان زمستانی در یک بطری است.

متولد باخمن نظر خود را بسیار صادقانه و آشکار بیان می کند، اما هرگز سعی نمی کند نظر خود را به شما تحمیل کند. بهمنی برای احساس امنیت دور و بر می شود و دوستان زیادی دارد، اما گاهی ناگهان در پیله تنهایی خود فرو می رود و می خواهد تنها باشد.

متولد اسفند: قلع

فلزی که در اسفند متولد شده آهن، جیوه، طلا یا سرب نیست، بلکه آلیاژی از فلزات است که نشان دهنده غیر واقعی بودن و توهم بودن این افراد است. آنها قوی تر از آنچه فکر می کنید و عاقل تر از آنچه می دانید هستند، اما تا زمانی که راز وجود خود را کشف نکنند، راز آنها همیشه پنهان می ماند.

متولد اسفند نه میل زیادی به خواسته های دنیوی دارد و نه برای مقام، قدرت و رهبری ارزش قائل است و مال و ثروت دنیوی برایش جذابیتی ندارد. او هیچ تمایلی به آینده ندارد و نسبت به آن بی توجه است. او شناخت شهودی از گذشته دارد و با زمان حال صبور و مقاوم است.

مشخصات فلزی متولدین هر ماه


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *