مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اولین چیزی که در تصویر می بینید چیست؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در تصویر زیر چه چیزی را می بینید و سپس پاسخ زیر را ببینید.


شخصیت / شخصیت پنهان

1. نمایه مرد: اگر وقتی به یک عکس نگاه می کنید ابتدا یک پروفایل مرد می بینید، مخفیانه وانمود می کنید که فردی هستید که در روابط نترس است. وقتی شروع به قرار گذاشتن با شخصی می کنید و رابطه جدی می شود، می خواهید این تصور را ایجاد کنید که کسی هستید که اجازه نمی دهد هیچ چیزی شما را از ایجاد یک رابطه عاشقانه قوی باز دارد. وقتی قرار ملاقات را شروع می کنید، وانمود می کنید که هیچ چیز شما را تکان نمی دهد، حتی اگر در عمق وجودتان از این تعهد جدید می ترسید. سعی کنید به یاد داشته باشید که در این رابطه تنها نیستید. شریک زندگی شما با دانستن اینکه شما امیدها و ترس های او را به اشتراک می گذارید احساس امنیت بیشتری می کند. اگر به نظر می رسد که کنترل ماوراء طبیعی بر احساسات خود دارید، فقط بین شما فاصله ایجاد می کند.

2. مردی که پیپ بازی می کند: اگر وقتی به عکسی نگاه می کنید ابتدا مشخصات یک مرد را می بینید، مخفیانه وانمود می کنید که فردی هستید که همیشه جنبه روشن زندگی را در روابط می بیند. زمانی که شما دو نفر همدیگر را ملاقات کردید، شما زندگی مهمانی بودید، و حالا که رسمی شده است، قصد ندارید به این شخص اجازه دهید فکر کند که اجازه دادید مهمانی برای یک دقیقه متوقف شود. از این گذشته، اگر عصر را تعطیل کنید، آنها چه فکری خواهند کرد؟ آیا شما یک بازنده هستید؟ هیچ کس در تمام عمرش یک دستگاه مهمانی یک نفره نیست. اگر این شخص بخواهد با شما باشد، قطعاً جنبه وحشی شما را دوست خواهد داشت، اما همچنین انتظار دارد که تمام قسمت های دیگر شما را بشناسد.

بیشتر بخوانید  زندگی نامه آرمین هادی پور تکواندوکار + عکس ها و افتخارات

3. زن با تاج گل: اگر وقتی به یک عکس نگاه می کنید، ابتدا مشخصات یک مرد را می بینید، مخفیانه وانمود می کنید که فردی هستید که حال و هوای رابطه ندارد. می دانید آخرین چیزی که بیشتر مردم می خواهند، یک فرد هیستریک است که نمی تواند احساسات خود را کنترل کند، بنابراین سعی کنید درمانگر درونی خود را هدایت کنید و همیشه چهره ای خندان و رفتاری سالم داشته باشید. اگر چنین چیزی واقعاً باعث ایجاد زخم در افراد شود، شما قبلاً زخم دارید. در هنگام عصبانیت ابراز خشم اشکالی ندارد. به احتمال زیاد شریک شما نیاز به عصبانی شدن را درک می کند تا اینکه بفهمد چرا شما نیاز دارید آن را از او پنهان کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *