مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مسافران می خوانند؛ اطلاعیه مهم در مورد جاده های شمال کشور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از امروز بارندگی در محورهای شمالی آغاز شده است و بر این اساس باید رانندگان و مسافران بیشتری داشته باشند. . در این محورها دقت کنید.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساعاتی پیش در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز چهارشنبه در چالوس، هراز، فیروکوه، بزرگراه تهران – شمال و قزوین – رشت بارش پراکنده باران و در سمت دیگر بارش همراه با رعد و برق و رعد و برق پیش بینی می شود. وزش باد شدید، شهرستان در مناطق مستعد و استان های گلستان، دامنه ها و ارتفاعات شمال غرب سمنان، مازندران و شمال شرق تهران، غرب و جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و غرب و نیمه جنوبی فارس، شمال شرق و آن در شرق خوزستان اتفاق خواهد افتاد.

برای اطلاع از وضعیت جاده با 141 تماس بگیرید

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کاربران و مسافران جاده ای از آخرین اطلاعات وضعیت جاده ها از طریق سامانه اطلاع رسانی 141 استفاده کرده و با رعایت نکات ایمنی تردد جاده ای اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

البته غلام عباس بهرامی نیا – مدیرکل بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای – در این خصوص به ایسنا گفت: به مردم توصیه می کنیم در شرایط فعلی به استان هایی که از نظر شرایط جوی قرمز هستند مراجعه نکنند. و نارنجی اعلام می‌کنند که به سفر نمی‌روند و قبل از سفر از وضعیت استان‌ها و محورهایی که می‌خواهند به آن‌ها بروند به اندازه کافی اطلاع می‌دهند.

بیشتر بخوانید  قتل های مخفیانه رئیس سابق سازمان پزشکی قانونی فاش شد

وی افزود: مردم هشدارهای دستگاه های مربوطه از جمله راهداری، سازمان مدیریت بحران و پلیس راه را نیز جدی بگیرند تا دچار حادثه نشوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *