مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مریم کاویانی راز آرامش خود را فاش کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مریم کاویانی او با انتشار استوری اینستاگرام خود را بروز کرد و راز آرامش خود را برای فالوورهایش توضیح داد. مریم کاویانی که با رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه ازدواج کرده بود، طلاق گرفت. مریم کاویانی وی با انتشار ویدئویی از مرحله ابتلا به ویروس کرونا تا زمان معالجه به تنهایی زندگی می کند و از همسر دومش طلاق گرفته است خبر ازدواج مریم کاویانی رامین مهمانپرست بازیگر سیاستمدار و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان حدود یک سال پیش رسانه ای شد.

مریم کاویانی

نام: مریم

نام خانوادگی: کاویانی

تاریخ تولد: 1349/4/1

محل تولد: اهواز

تحصیلات: کارشناسی ارشد پرستاری

مریم کاویانی

مریم کاویانی (زاده ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فوق لیسانس پرستاری دارد.

پدر و مادرش در بابل به دنیا آمدند و او در خانواده ای چهار نفره با برادر کوچکترش زندگی می کند. شغل اصلی او پرستاری است و بازیگری را از سال 1392 آغاز کرد.

ازدواج اول و دوم مریم کاویانی

مریم کاویانی از ازدواج اولش سال ها پیش تنها یک پسر دارد.

دومین بار در زمستان 1396 در سن 48 سالگی با «رامین ماهان پرست» سخنگوی سابق وزارت امور خارجه ازدواج کرد که بسیار جنجالی شد.

دلیل جنجال ازدواج دوم مریم کاویانی

ازدواج این بازیگر با این چهره سیاسی جنجالی شد زیرا چند ماه پیش مریم کاویانی در مراسم ختم همسر اول همسرش «رامین مهمانپرست» حضور داشت.

بیشتر بخوانید  در این 4 مورد زنان احتیاجی به اجازه همسر برای خروج از کشور ندارند

آنها بعداً اعلام کردند که مدت زیادی است که همدیگر را می شناسند و ملاقات های خانوادگی داشته اند و قبل از آن هیچ رابطه ای وجود نداشته است.

مریم کاویانی

زندگی مریم کاویانی به زبان خودش

مریم کاویانی: من متولد 1349 هستم و یک برادر کوچکتر دارم. من متولد اهواز هستم اما پدر و مادرم اصالتا مازندرانی هستند. شغل اصلی من پرستاری است اما سرنوشت مرا مجبور کرد از سال 1381 بازیگری را شروع کنم. اولین کارم فیلم رویایی جوانی به کارگردانی نادر مقدس بود، سپس «ترداست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هو» اما با سریال «او یک فرشته بود» ساخته علیرضا افکامی. که در ماه رمضان سال 84 از تلویزیون پخش شد، بسیاری از هنردوستان با من آشنا شدند و همین سریال باعث شد تا از همان سال به سراغ کارهای تلویزیونی از جمله «به دنیا بسپار»، «روز می رود»، «شکر» روی بیاورم. ، “خط شکن” و “زمان آینده”

مریم کاویانی درباره دوران کودکی خود می گوید: خیلی مظلوم بودم. یادم می آید مادرم همیشه می گفت که پدرت نگران بود که وقتی بزرگ شدی نتوانی کاری بکنی. یکی از آرزوهای کودکی من این بود که بتوانم روی طناب راه بروم. تمرین کردم، اما هرگز اتفاق نیفتاد، اما چون آن را دوست داشتم، در مورد طناب زدن به خیلی ها دروغ گفتم.

مریم کاویانی درباره شهرت می گوید: شهرت پدیده وحشتناکی است. از شهرت باید ترسید. به نظر من مزایای آن بیشتر از معایب آن است. اگر ظرفیت نداشته باشید، شما را زمینگیر می کند. در عوض، محبوبیت دائمی است. سعی می کنم به این جایگاه برسم، اما نمی دانم چقدر موفق خواهم شد.

بیشتر بخوانید  رونمایی بهنوش طباطبایی از مجسمه‌اش در منزل مادرش!+ عکس

نقش های مورد علاقه مریم کاویانی: همه نقش هایم را دوست دارم اما فکر می کنم نقش «رعنا» در سریال «او یک فرشته بود» بیشتر مورد توجه مردم بود. همچنین نقش من در سریال رزگار قریب.

اما چه شد که مریم کاویانی از پرستاری به بازیگری تبدیل شد؟ «این خواست خدا بود. در واقع نمی خواستم، اما اصرار باعث شد حداقل یک بار بازیگری را تجربه کنم. تجربه به من چسبیده است و چند سالی است که این شغل را انتخاب می کنم. تاکنون در 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی بازی کرده ام.

آرامشم را مدیون ایمانم به خدا، زندگی و معجزات او هستم. من هرگز معنای حسادت و پشیمانی را نفهمیدم، زیرا به سرنوشتی که در مسیر زندگی هر فرد نوشته و ثبت شده است ایمان دارم. خداوند برای من و همه کسانی که به یک اندازه زندگی مشترک دارند، اندازه ای تعیین کرده است. پس اگر چیزی داریم یا نه، اراده اوست.

شغل اصلی او پرستاری بود و اولین بار در سال 1380 با حضور در سریال «رویای جوانی» به کارگردانی نادر مقدس و نویسندگی انوشا منادی بازیگری را تجربه کرد. مریم کاویانی بعدها در سال 1383 با حضور در مجموعه تلویزیونی «فرشته ای بود» به کارگردانی علیرضا افکامی به خوبی دیده شد.


بیشتر بخوانید  مجید بهزادپور رئیس بیمه مرکزی شد + سوابق

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *