مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مدافع سابق آرسنال به جنگ روسیه می رود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



قبل از اعلام استقلال اوکراین در سال 1991، لوژنی با دیناموکیف در اتحاد جماهیر شوروی 8 عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد و در دهه 1990 نقش کلیدی در تیم ملی اوکراین ایفا کرد. اینکه او در سال 1999 با آرسن ونگر قرارداد امضا کرد.

اوله لوژنی مدافع سابق تیم ملی اوکراین و آرسنال در پیامی در واتس اپ به Ski Sports گفت که تمریناتش را متوقف می کند تا برای کشورش که در حال حاضر مورد حمله دولت روسیه است بجنگد.

لوزنی گفت: «وضعیت وحشتناک است. من می خواهم برای مربیگری به انگلیس بیایم، اما مهمتر از همه، محکم می ایستم و برای مردمم، برای کشورم و برای دموکراسی خواهم جنگید. همه ما امیدواریم که این جنگ به زودی با از دست دادن جان بیگناهان و از هم پاشیدگی خانواده ها پایان یابد. کشوری که مورد حمله و نابودی قرار می گیرد باید کاملاً مقاومت کند. ما باید به عنوان متحد بایستیم و به این جنگ جنایتکارانه پایان دهیم.

لوژنی 60 بازی در سطح ملی انجام داد و 37 بار کاپیتان اوکراین بود. اولین بازی ملی او برای اتحاد جماهیر شوروی در 20 سالگی بود و تنها مصدومیت او را از حضور در جام جهانی 1990 ایتالیا باز داشت.

لوزنی در طول چهار سال حضورش در آرسنال قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد. او همچنین مدت کوتاهی را در ولورهمپتون واندررز گذراند.

بیشتر بخوانید  نرخ ارز در بازارهای مختلف 20 آذر / دلار و یورو دوباره گران شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *