مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مخالفت نماینده مجلس با پرداخت یارانه نقدی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

یارانه نقدی یارانه های دولتی به قشر خاصی از مردم هر بیستم ماه یکبار پرداخت می شود. پرداخت یارانه های پولی برای افزایش رفاه عمومی در دولت دهم بسیار مهم بود. مبلغ یارانه مالی 45 هزار و پانصد تومان است. از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، صحبت های زیادی درباره یارانه های پولی مطرح شد، زیرا رئیسی قول افزایش یارانه را داده بود. با آخرین اخبار سپرده گذاری به روز باشید یارانه نقدی پرداخت خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به عدم تغییر انرژی در بودجه ۱۴۰۱ گفت: تا امروز افزایش انرژی نه پیشنهادی از سوی دولت است و نه مجلس و در صورت پیشنهاد دولت، مجلس قطعا آن را رد خواهد کرد.»

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای شهر کرمان با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید متناسب با ظرفیت ها و ظرفیت های منطقه خود برنامه های اقتصادی را اجرا کنند؛ شهرداری های بزرگ دارای اوراق قرضه هستند و می توانند از این ظرفیت برای پروژه های عمرانی خود استفاده کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه در بودجه های عمرانی کشور شرایط سختی داریم، افزود: حدود 100 هزار میلیارد تن کسری تراز بودجه را کاهش داده اند اما این کاهش استقراض است و می کند. به معنای مازاد نیست.” درآمد”.

پورابراهیمی افزود: شما در حال از دست دادن 60 درصد از عناوین شرکت های دولتی و بانک های ما هستید. ما به دولت گفتیم ساختار را اصلاح کند و شرکت‌هایی را که ضرر می‌کنند تخصیص دهد.»

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | خودروهای لوکس در کویت در گرمای 73 درجه در حال ذوب شدن هستند!

وی افزود: رویکرد تمرکزگرایی در بودجه 1401 تا حد زیادی حذف شده و بخشی از اختیارات تصمیمات بودجه به استان ها می رسد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *