مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

محدودیت های واکسن عروق کرونر در فرانسه تصویب شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



پارلمان فرانسه روز یکشنبه قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن افرادی که واکسینه نشده اند از همه رستوران ها، استادیوم ها و سایر مکان های عمومی بازدید کنند. اقدام دولت فرانسه برای کاهش فشار بر سیستم بهداشتی و درمانی و مراکز درمانی یکی از موارد بی سابقه پس از شیوع سویه اومیکرون است.

بیش از 91 درصد از بزرگسالان فرانسوی اکنون به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و برخی از منتقدان این سوال را مطرح می کنند که آیا “گواهینامه واکسیناسیون” تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد.

دولت امانوئل ماکرون امیدوار است که قانون جدید برای محدود کردن تعداد بیماران بستری در بیمارستان کافی باشد و دیگر نیازی به قرنطینه جدید نباشد.

تاکنون رستوران‌ها، سینماها، موزه‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر در سرتاسر فرانسه به «گواهی COVID-19» نیاز داشته‌اند و کسانی که واکسینه نشده‌اند در صورت منفی بودن می‌توانند حضور داشته باشند.

به گزارش یورونیوز، در قانون جدید باید واکسیناسیون کامل در مکان هایی مانند جاذبه های گردشگری، بسیاری از قطارها و تمامی پروازهای داخلی وجود داشته باشد و این قانون برای همه افراد بالای 16 سال اعمال می شود.

بیشتر بخوانید  معرفی محلولی مقرون به صرفه برای جایگزین ضد یخ
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *