مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران از امروز تا 6 شهریور + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، از امروز تا یکشنبه 6 شهریورماه در جاده های مازندران محدودیت ترافیکی وجود دارد.

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 2 شهریور آغاز و تا یکشنبه 6 شهریور ادامه دارد، برعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 14 الی 24 از مرزن آباد به سمت کرادز و در همان روز از ساعت 17 تا 24 در یک جهت از سمت امیر ممنوع است. میدان کبیر کرج و تهران – آزادراه شمالی به سمت مرزن آباد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه و از ساعت 17 تا 24 همان روز از کرج و ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است. . ، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 14 الی 22 از رودهن به سمت آمل و از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب در مسیر هراز ممنوع است. اسک به رودن در منطقه ماشا در قسمت یک طرفه. .

محدودیت تردد در جاده چالوس

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: روز چهارشنبه از ساعت 12 الی 24 تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از مسیر کرج – کالوش و تردد کلیه کامیون ها و کامیون ها به جز حاملان سوخت و مواد فاسدشدنی. از ساعت 12:00 الی 24:00 از ساعت 6 الی 12 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تردد از محور هراز ممنوع است.

بیشتر بخوانید  وقوع زمین لرزه با قدرت ۴.۳ ریشتر در"راور" کرمان

اجرای این محدودیت منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد با هماهنگی اعمال محدودیت لغو می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *