مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات جدید سرقت از گاوصندوق بانک ملی/ ۳ نفر دستگیر شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشریح جزئیات جدید پرونده سرقت از رئیس بانک ملی از دستگیری افراد جدید در این پرونده خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گادرزی در حاشیه این نشست خبری در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص آخرین وضعیت سرقت از بانک ملی گفت: با شناسایی و دستگیری سارقان بانک ملی حتی یک مورد هم نداشته ایم. سرقت از بانک در تهران ، حتی ناموفق

وی افزود: در شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که قسمت کوچکی از اموال کشف نشده است و بلافاصله پلیس در این منطقه وارد عمل شد که چند روز پیش موفق به شناسایی آن شدیم. و سه نفر دیگر در ارتباط با این موضوع در شمال کشور دستگیر شوند».

وی با بیان اینکه همکارانم به همراه یک وکیل به شمال کشور رفتند و این کار را انجام دادند، گفت: این افراد در تحقیقات انجام شده اعلام کردند که از سرقت اقلام بی اطلاع بوده و تعدادی از آنها تبدیل به مال شده است. ما این اموال را به مالباختگان برمی گردانیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره فرار افراد به ترکیه گفت: نظارت از طریق اینترپل و کشور ترکیه انجام می شود اما در حال حاضر اتفاق خاصی رخ نداده و پیگیر موضوع هستیم.

ولی پور درباره اینکه آیا سند از گاوصندوق بانک ملی به سرقت رفته است یا خیر؟ وی همچنین به ایسنا گفت: این سارقان عمدتاً به دنبال طلا و ارز بودند و اسناد و مدارک را نیز به جا می گذاشتند.

بیشتر بخوانید  با فوت ۵ بیمار دیگر مجموع جانباختگان کرونا در البرز به ۶۴۱۹ نفر رسید -

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره استرداد مال باخته نیز اظهار داشت: قسمت زیادی از اموال کشف شده و به مال باخته تحویل داده شد و در مواردی که مغایرت وجود داشته باشد، رسیدگی و پیگیری می شود – دستورالعمل. اجرا می شوند. در خارج انجام می شود.

لوگوی ویژن تئاتر

لوگوی ویژن

<п>اعلامیه جزئیات جدید سرقت گاوصندوق بانک ملی/ 3 نفر دستگیر شدند اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *