مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مادر شهیدان قجه ای در جوار حق آرام گرفت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ مادر کوشا شهیدان سردار حسین و حسن قجایی یکی از نمادهای صبر و استقامت در ایام حماسه و ایثار بود که با تربیت صحیح فرزندان خود، الگوی شایسته ای از فرهنگ، خودسازی را رقم زدند. قربانی. و شجاعت برای نسل حاضر و آینده.

رهبری، کارکنان و جامعه فداکار ذوب آهن اصفهان به مناسبت درگذشت این بانوی بزرگوار با ارسال پیام و حضور در تشییع و تشییع با آرمان های شهدای گرانقدر تجدید عهد کردند.

مروری کوتاه بر زندگی الگوی شجاعت و ایثار فاتح خرمشهر سردار شهید حسین قجایی:

صبح روز عاشورای 1337 در زرین شهر اصفهان به دنیا آمد. از کودکی علاقه زیادی به کشتی داشت و چندین سال متوالی به عنوان اولین قهرمان شهرستان و استان اصفهان معرفی شد و در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرد. در سال 1353 وارد فعالیت های سیاسی شد. وی در سال 1356 به کوم مهاجرت کرد و توسط ماموران ساواک دستگیر شد. وی چندین بار برای فعالیت های سیاسی به شیراز و کوم سفر کرد و با پیروزی انقلاب در کمیته مشغول شد. . شهید کجایی سپس به عنوان سرپرست گروه به سنندایی رفت و چهار ماه خالصانه در این شهر خدمت کرد. پس از بازگشت به زادگاهش مسئولیت عملیات سپاه زرین شهر را بر عهده گرفت.

مدتی مسئولیت توپخانه سپاه مریوانسکی و دسلی را پذیرفت. اندکی بعد به عنوان مدیر عملیات سپاه مریوانسکی و دسلی معرفی شد. حسین ماه ها با ضدانقلاب جنگید و به عنوان فرمانده عملیات در عملیات محمد رسول الله (ص) حضور داشت.

بیشتر بخوانید  ترافیک سنگین در بزرگراه به دلیل عبور مار پیتون غول پیکر در میانه راه / فیلم

پس از شرکت در عملیات فتح المبین به عنوان فرمانده گردان سلمان فارسی از لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در عملیات بیت المقدس شرکت کرد. شهادت نوشید و با اصابت گلوله به سر به ملاقات هاکو شتافت.

یادش و راه پر ثمر گرامی باد.

روابط عمومی ذوب آهن

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *