مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترافیک سنگین در بزرگراه به دلیل عبور مار پیتون غول پیکر در میانه راه / فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می شود؛ از ویدیوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدیوها و رویدادهای آموزشی. اما برخی از این ویدیوها که پس از انتشار توجه کاربران را به خود جلب می کنند و به ویدیوهای داغ تبدیل می شوند، ویدیوهای حیات وحش هستند. مانند ویدیویی از عبور مار پیتون غول پیکر از جاده ای شلوغ در هند.

مارها از جاده های کرالا، هند عبور نمی کنند. بنابراین طبیعی است که وقتی مار بزرگ از جاده عبور کرد، فیلم آن در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت. در این تصویر یک مار پیتون سنگی در حدود 2 متری جاده دیده می شود. این حادثه در یک جاده شلوغ در فرودگاه نزدیک کالاماسری در کوچی رخ داد.

در این ویدئو، بسیاری از مردم محلی، عبور یک مار غول پیکر از جاده را تماشا می کنند. این ویدیو رانندگانی را نشان می دهد که در دو طرف جاده خودروها را متوقف می کنند و این صحنه را تماشا می کنند. به گزارش رسانه های محلی، این حادثه یکشنبه شب ساعت 11 رخ داد.

این ویدئو همچنین در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و باعث شد تا کاربران از راننده به دلیل توقف خودرو و اجازه عبور سالم به مار تمجید کنند.

بیشتر بخوانید  رقابت سخت کتایون ریاحی با خواهرش برای خوشگلی! | زلیخای ایران باز هم جذاب تر از همیشه! + عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *