مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای اعتراضی امیرحسین رستمی در واکنش به پخش نشدن جناب عالی / عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سریال «عالیجناب» به کارگردانی عادل تبریزی قرار بود در نوروز 1401 از شبکه ما پخش شود که در نهایت از لیست برنامه های نوروزی این شبکه خارج شد.

آنچه امیرحسین رستمی یکی از بازیگران این سریال در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت:

«نمی دانم بخندم یا گریه کنم، بقیه دوران بازداشت من ممنوع شد. اولین فیلم من از علیرضا امینی (فقط چشمانت را ببند) اگر در سال 84 توقیف نمی شد، شاید الان داستان و بازی چیز دیگری بود. همه این جشنواره ها دنیا را گشته اند و برای بازی از من خیلی تشکر کردند، اما عمدا به هیچ کدام نرفتم.

در «رئیس» مسعود خان کیمیایی، نمایش من با قیچی بریده شد، «زمین معروف» آقای فرمانه آرا همزمان با قیچی بریده شد، گفتند «سعادت آباد» اگر سکانس هایش باشد مجوز نمی گیرد. فیلمبرداری نشده اند، ایرا خان کریمی شد. در سریال قهوه تلخ چهار قسمت توقیف شد و صدای من شنیده نشد. چه قطعات تمیزی بودند. جی. مدیری قول داد مشکلش را حل کند و من سال هاست که نگران آن هستم.

چه قسمت های نابی از سریال استادان قطع شده و من هنوز نشنیده ام و الان هم سریال جناب عالی را نمی شنوم. اساساً من در مورد مسائل شخصی خود بحث برانگیز نیستم، اما در مورد مردم من متفاوت است. کاش سال 1401 سال من بود.

اعتراض امیرحسین رستمی به عدم پخش «عالیجناب» / عکس

بیشتر بخوانید  روز موعود بازنشستگان فرا رسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *