مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت سکه پارسیان افزایش یافت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

قیمت سکه با توجه به نوسان ناگهانی قیمت دلار همه به خرید سکه روی آوردند و قیمت سکه پارسی افزایش یافت، قیمت سکه قابل پیش بینی نیست اما ممکن است قیمت سکه افزایش یابد.

سکه پارسی در سال گذشته سود بیشتری نسبت به سکه های کوچک داشته است. ارزش سکه پاریس در این مدت حدود 10 درصد افزایش یافت، در حالی که ارزش گرم سکه به حدود هشت درصد رسید و در همین مدت افت یک چهارمی قیمت سکه را به ثبت رساندیم. سکه پارسی در اوزان مختلف به فروش می رسد و سکه 300 سوت که نسبت به سایر سکه های پارسی گرانتر است 10.3 درصد افزایش قیمت داشته است. سکه 2 گرمی که در سال گذشته نسبت به سایر اوزان ارزان شده بود، 9 درصد رشد داشت. سکه گرم با بازدهی مثبت 8 درصد رقابت را به سکه های پارسی داد و وضعیت سرمایه گذاری در ربع سکه اصلا تعریف نشده است. زیرا قیمت این سکه نسبت به مدت مشابه سال جاری نسبت به پنجم بهمن ماه سال جاری 1.7 درصد کاهش داشته است. رشد تقاضای اصطلاح سکه فارسی توسط ایرانی ها بی ارتباط با این موضوع نیست.

افزایش قیمت سکه ایرانی; تقریبا 10٪

قیمت سکه های پاریس طی سال گذشته حداقل 9 درصد افزایش یافته است. سکه 2 گرمی پاریس از 5 بهمن ماه 90 در مدت مشابه سال جاری با 268 هزار تومان افزایش قیمت به 2 میلیون و 955 هزار تومان رسید. این کمترین افزایش قیمت بین انواع سکه ایرانی در اوزان مختلف است و به عنوان مثال ارزش سکه ایرانی 300 سوت در مدت مشابه با 10.3 درصد افزایش به 449 هزار تومان رسید. افزایش قیمت سایر سکه های پارسی بین 9 تا 10.3 درصد باید در نظر گرفته شود. همچنین در این مدت سکه ایرانی 500 سوت 10 درصد، سکه ایرانی یک گرمی 9.9 درصد و سکه ایرانی یک و نیم گرمی 10 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید  فروش فوری 5 محصول بهمن موتور به قیمت کارخانه آغاز شد + قیمت


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *