مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت سهام استقلال | خرید سهام باشگاه استقلال

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قیمت سهم استقلال خرید سهام باشگاه استقلال نماد استقلال در بورس نحوه خرید سهام استقلال ارزش سهام پرسپولیس و استقلال فرابورس

چگونه با گروه ورزشی-اقتصادی ایران همراه شویم

به گزارش خبرنگار بورس و ورزش ایران، هوانیوز، عباس صادق زاده، حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در حاشیه مراسم بازگشایی نماد زاغی در OSE در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: امروز نماد باشگاه استقلال تهران در بازار اصلی OSE گشایش یافت و مردم خرید و فروش کردند که حدود 134 میلیون سهم به ارزش 58 میلیارد تومان معامله شد و تقریباً همه آنها واقعی بود. این برای هر دو باشگاه بسیار خوب است.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس اوایل هفته آینده بازگشایی می شود تا دو باشگاه در فصل جدید شفافیت معاملات را تجربه کنند. مردم منتظر شروع معاملات پس از افزایش سرمایه از بورس بودند که در ۲۴ اسفند سال گذشته انجام شد تا روند جدید مشخص شود. کشف قیمت و رقابت در بورس عملا از امروز آغاز شده و مردم می توانند سهام استقلال یا پرسپولیس را خرید و فروش کنند.

قربان زاده تصریح کرد: پس از این امیدواریم فروش بلوکی سهام استقلال و پرسپولیس داشته باشیم تا سهم دولت به حداقل برسد. برای رسیدن به این مرحله گزارش های انضباطی و مالی، اطلاعیه ها و صورتجلسات در سایت کدالا منتشر شد و تعداد کل بازیکنان و کادر فنی تیم ها به تفکیک ریالی و ارزی منتشر شد. از طرفی برای اولین بار خطر فسخ قرارداد بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه اعلام شد و اگر اتفاقی در این زمینه بیفتد چقدر باشگاه متضرر می شود. پیش از این، باشگاه ها بدون اطلاع قبلی هزینه های هنگفتی را انجام می دادند، اما اکنون سهامدار می داند که احتمال دارد باشگاه چه هزینه هایی را متحمل شود.

بیشتر بخوانید  آیا عیدی بازنشستگان واریز شده است ۱۴۰۰

وی ادامه داد: به سهامداران دو باشگاه توصیه می کنم در خصوص خرید و فروش سهام دو باشگاه با رویکرد تخصصی و منطقی عمل کنند. رقابت اصلی این دو باشگاه در مستطیل سبز مشخص می شود. در تابلوی پیشخوان باید با رویکرد کارشناسی و تحلیل گزارش های مالی تصمیم بگیرند تا از هیجانات کاذب جلوگیری کنند. امیدوارم این فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم و تداوم شفافیت مالی را در این باشگاه ها تجربه کنیم.

قربانزاده در پایان گفت: خوشبختانه پس از 6 تا 7 ماه تلاش بی وقفه همکاران در سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد، وزارت ورزش، باشگاه های استقلال و پرسپولیس، سازمان بورس و فارابوس، جعبه سیاه سرخابی ها افتتاح شد و مردم با دقت کافی می توانند عملکرد مدیران دو باشگاه را ببینند.باشگاه را دنبال کنید.

انتهای خبر/ ایران چاتور

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *