مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت سهام استقلال | خرید سهام باشگاه استقلال

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قیمت سهم استقلال، خرید سهام باشگاه استقلال، نماد سهام استقلال، نحوه خرید سهام استقلال، ارزش سهام پرسپولیس و استقلال بدون بورس

نحوه عضویت در گروه اقتصادی ورزش ایران

به گزارش خبرنگار بورس و ورزش ایران، هاوانفس، عباس صادق زاده، حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در حاشیه مراسم بازگشایی نماد زاغی در OSE در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز نماد باشگاه استقلال تهران در بازار اصلی OSE افتتاح شد. مردم حدود 134 میلیون سهم به ارزش 58 میلیارد تومان خرید و فروش کردند و تقریباً همه آنها واقعی بود. این برای هر دو باشگاه بسیار خوب است.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس از ابتدای هفته آینده بازگشایی می شود تا این دو باشگاه در فصل جدید شفافیت معاملات را تجربه کنند. انتظار آغاز معاملات پس از افزایش سرمایه از بورس بود که در 3 اسفند سال گذشته انجام شد تا روند جدیدی مشخص شود. کشف قیمت و رقابت در بورس عملا از امروز آغاز شده و مردم می توانند سهام استقلال یا پرسپولیس را خرید و فروش کنند.

قربان زاده تصریح کرد: پس از این امیدواریم فروش بلوکی سهام استقلال و پرسپولیس داشته باشیم تا سهم دولت به حداقل برسد. برای رسیدن به این مرحله گزارش های انضباطی و مالی، اطلاعیه ها و صورتجلسات در سایت کدالا منتشر شد و مجموع بازیکنان و کادر فنی تیم ها به تفکیک ریالی و ارزی منتشر شد. از طرفی برای اولین بار خطر فسخ قرارداد بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه اعلام شد و اگر اتفاقی در این زمینه بیفتد چقدر باشگاه متضرر می شود. پیش از این، باشگاه ها بدون اطلاع قبلی مبالغ هنگفتی را خرج می کردند، اما اکنون سهامدار می داند که باشگاه چه هزینه هایی ممکن است متحمل شود.

بیشتر بخوانید  حمله تند فکری علیه فرهاد مجیدی / استقلال گرفتار یک زالو شده است -

وی ادامه داد: به سهامداران دو باشگاه توصیه می کنم در خرید و فروش سهام دو باشگاه حرفه ای و منطقی رفتار کنند. رقابت اصلی این دو باشگاه با یک مستطیل سبز مشخص شده است. در پیشخوان باید با رویکرد حرفه ای و تحلیل گزارش های مالی تصمیم گیری کنند تا از احساسات کاذب در امان بمانند. امیدوارم این فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم و همچنان شفافیت مالی را در این باشگاه ها تجربه کنیم.

قربان زاده در پایان گفت: خوشبختانه پس از 6 تا 7 ماه تلاش مستمر همکاران در سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد، وزارت ورزش، باشگاه های استقلال و پرسپولیس، بورس و سازمان فارابوس، مشکی مجارستان. صندوق باز شده است و مردم با دقت عملکرد مدیران دو باشگاه را می بینند. باشگاه را دنبال کنید.

انتهای داستان/ ایران چاتور

<п>اعلامیه قیمت سهام استقلال خرید سهام باشگاه استقلال اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *