مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فصل پنجم بچه مهندس کی پخش میشود؟ + عکس – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیم پس از شایعاتی مبنی بر توقف پخش سریال «بچه مهندس» در فصل پنجم توضیح داد: برخلاف شنیده ها، این سریال متوقف نشده و ساخت فصل پنجم آن متوقف نشده است. از سریال بچه مهندس برای سال آینده سعید سعدی به کارگردانی آقای علی غفاری.

بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما درباره ساخت فصل جدید «بچه مهندس» گفت: این سریال متذکر می شوم با وجود شایعات متوقف نشد. اقدام سریال مورد تایید سازمان قرار گرفت اما با توجه به آسیب شناسی سریال در فصل چهارم، نیاز به نگارش سریال زیر نظر آقای علی غفاری کارگردان سه فصل اول و با هماهنگی شبکه

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

وی درباره فیلمنامه فصل جدید “مهندس کودک” گفت: این فصل از “مهندس کودک” ایده بسیار جالبی دارد و درباره یکی از تحولات مهم علمی و راهبردی کشور صحبت می کند و باید ساخته و بیان شود. یک داستان خوب.» از حضور آقای علی غفاری به عنوان ناظر نویسنده استفاده کنید و فیلمنامه زیر نظر ایشان نوشته شود، البته از زحمات آقایان وارسته و احمد کاوری در فصل چهارم نیز نباید غافل شد. و ما قدردان آن هستیم.

وی در پایان یادآور شد: ساخت فصل پنجم سریال «بچه مهندس» به برنامه ریزی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری برای سال آینده در شبکه دو برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید  درگذشت پیتزا داوود صاحب قدیمی ترین پیتزافروشی تهران / عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *