مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عنایتی: خیلی ها صعود به لیگ برتر را دوست نداشتند / یاد لعنت کالای نو افتادم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، رضا عنایتی پس از صعود هواداران تهرانی در لیگ برتر اظهار داشت: امشب هر دو تیم تا پایان بازی شانس برد داشتند و چون بازی حساس بود فقط از یک فرصت استفاده کردیم. بسیاری از اتفاقات عجیب و غریب امروز روی زمین رخ داده است دوستان متخصص باید بنشینند و این بازی را تماشا کنند.

وی افزود: فکر نمی کنم دوستان در تهران دوست داشتند این تیم صعود کند اما خدا بالاتر از همه چیز است. بازیکنانم در این فصل زحمت کشیده اند و من از آنها ممنونم. امشب مواردی را دیدم که بسیار عجیب بود و به موقع درباره آنها صحبت خواهم کرد. تکرار می کنم ، بسیاری از مردم نمی خواستند این تیم به لیگ برتر بیاید ، اما دست خدا بالاتر از همه

سرمربی تأکید کرد: 10 یک ماه زندگی من این کار را نکردم و تیم را بدون اسپانسر به اینجا رساندم. البته من تنها نبودم زیرا خدا با من بود. کسی که خواست ، یعنی خدا تیم را به لیگ برتر رساند. خدا بودجه هایی را از مکانهایی برای من آورد که باورم نمی شد و من همیشه از او تشکر می کنم. اکنون به این نتیجه رسیده ام که اگر کسی سالم کار کند ، قطعاً می تواند موفق شود.

عنایتی تأکید کرد: برای ادامه زندگی 7 بازیکن از تیم خود را تحویل دادیم اما بازیکنانی که به تیم ما آمدند بسیار زحمت کشیدند. از جانب قاب ممنونم از نظر فنی ، پزشکی ، رسانه ای و … که بسیار سخت کار می کنند.

بیشتر بخوانید  ویدئو / عزم اروپا برای مقابله با بحران پلاستیک

وی با اشاره به اتفاقات عجیب در مسابقه امشب گفت: صحبت در مورد این بازی به مدت 3 ساعت آسان است و کارشناسان حرف هایی می زنند. حالت خوبه خواهد رسید. قطعاً به موقع درباره این مسابقه زیاد صحبت خواهم کرد.

سرمربی در پاسخ به این س ifال که آیا بازی یا تمرین راحت تر است ، گفت: بازی راحت تر بود. من واقعاً نفرین Cala e Nui را به یاد آوردم که به بازیکنان گفت امیدوارم روزی شما سرمربی شوید. ما هنگام بازی انرژی خود را در زمین می مکیدیم ، اما فشار زیادی در کنار خط وجود دارد.

عنایتی در مورد آینده تیم هواداران گفت: هفته آینده جلسه ای برای آینده خواهیم داشت ، بنابراین اگر تیمی داشته باشیم می توانیم تیم مناسبی را به لیگ برتر بیاوریم ، زیرا کار در تیم بسیار دشوار است لیگ برتر.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *