مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عملکرد بانک مسکن برای تامین مالی طرح نهضت ملی مطلوب است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، دکتر شایان ضمن خیرمقدم به علی عسکری عضو جدید هیئت مدیره بانک مسکن که با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد، ضمن خیر مقدم به وی گفت: امیدواریم بتوانیم انجام و تعهداتی که دولت و مردم بر دوش هر یک از ما گذاشته اند.

وی در تشریح دستاوردهای سال گذشته افزود: درست است که قانون نهضت مردمی به همه بانک ها تحویل داده شده است و 27 بانک و موسسه باید در این زمینه تسکین دهند. اما آمارها نشان می دهد که سال گذشته استامبنا بانکا تنها بانکی بود که کار خود را انجام داد و شاید تا آنجا پیش برویم که کار سایر بانک ها را نیز در اختیار بگیریم.

مدیرعامل بانک مسکن با قدردانی از کارکنان گفت: معاونت مالی بانک با عملکرد خوب خود در سال گذشته خوش درخشید و امیدواریم بانک مسکن با نظارت و تلاش جمعی امسال اولین مجمع را در نظام بانکی برگزار کند. “

دکتر شایان با اشاره به تشکیل هیات اجرایی و اجرای حاکمیت شرکتی در بانک مسکن خاطرنشان کرد: در حال حاضر حاکمیت شرکتی در بانک مسکن به درستی اجرا شده و چالش ها و حواشی آن به حداقل رسیده است.

وی بیان کرد: اعضای هیات مدیره در تمامی بخش های بانک نظارت دارند و تیم یکپارچه در هیات مدیره و هیات عامل بانک ضامن برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به نتیجه و اهداف مدون است.

در ادامه این مراسم عسکری عضو جدید هیأت مدیره بانک مسکن با آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: امیدوارم بتوانم در کنار مدیر کل بانک وظایف خود را به درستی انجام دهم. ، اعضای هیئت مدیره و هیئت اجرایی.

بیشتر بخوانید  ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل امارات

این عضو هیئت مدیره افزود: امروز بانک مسکن تعهدات و تعهدات زیادی دارد و مردم از ما انتظار زیادی دارند. بنابراین باید با تقسیم کار و هماهنگی لازم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: دریافت بازخورد و پیگیری موارد باعث می شود گره کار را بهتر شناسایی کرده و آن را باز کنیم.

عسگری در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه با شناختی که از اعضای هیات مدیره بانک مسکن دارم، فکر می کنم بتوانیم در پیشبرد اهدافمان موثر باشیم و تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهم داد. برای انجام این تعهدات.»

بیا دیگه

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *