مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل امارات

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: پنج روز پس از اتمام صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی امروز در اولین دیدار از 3 دیدار تشریفاتی باقی مانده به مصاف تیم ملی امارات می رود. ایران در 7 بازی اخیر 19 امتیاز از 21 امتیاز ممکن را با 6 برد و یک تساوی کسب کرده و اولین تیم آسیایی است که به جام جهانی بعدی راه یافته است. اما امارات برای حفظ عنوان سومی در گروه تلاش می کند و امتیازات این دیدار برای امارات بسیار مهم است.

تیم های ملی ایران و امارات در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است بازی ایران و امارات امروز سه شنبه 12 بهمن ماه از ساعت 14 الی 18 برگزار می شود.

امارات امتیاز می خواهد

به جز ایران و کره جنوبی که در گروه A آسیا انفرادی هستند، 4 تیم دیگر این گروه در 7 هفته گذشته تنها 3 پیروزی کسب کرده اند! 2 پیروزی از این 3 پیروزی نصیب امارات شد و این تیم با 9 امتیاز از 7 بازی در رده سوم گروه A قرار گرفت. امارات البته مقابل ایران و کره جنوبی شکست خورد و 9 امتیاز از تیم های پایین تر گرفت. این تیم در حال حاضر 4 امتیاز با نزدیک ترین همراه فاصله دارد و حتی در صورت شکست امروز، رده سوم جدول را حفظ خواهد کرد. اما اگر اماراتی ها می خواهند فکر سومی و صعود به پلی آف را راحت کنند، باید به فکر کسب امتیاز از ایران و کره جنوبی هم باشند. امارات در سه بازی باقی مانده به مصاف تیم های ایران، عراق و کره جنوبی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید  چگونه می توان از خدمات تجارت آنلاین بهره برد؟ - اخبار بازار تسنیم

احمد آمد، شجاع رفت

اما تیم ملی ایران پس از قطعی شدن صعود به قطر در شرایط خاصی قرار دارد و باید دید اسکوچیچ در بازی های باقی مانده درخواست پرتاب ذخیره های خود را خواهد داشت یا با اتکا به همین تیم دوباره به زمین می فرستد. اسکلت اصلی درون دروازه بیرانوند همچنان از تاج رنج می برد و امیر عابدزاده می تواند در این پست به درخشش خود ادامه دهد. در خط دفاعی اخطار شجاعانه هلیل زاده تغییر اجباری را به شاگردان اسکوچیچ تحمیل کرد و باید دید دراگان با تغییرات اختیاری مواجه خواهد شد یا خیر. در خط هافبک نیز احمد نورالهی پس از منفی شدن تست تاج به اردو بازگشت و جایگزین میلاد سرلک که مقابل عراق بازی می کرد اما به دلیل مصدومیت از اردو جدا شد. در خط حمله اما دارایی های اسکوچیچ مانند بازی با عراق است. سردار آزمون به اردو نیامده و همچنان درگیر ماجراجویی هایش با زنیت و انتقال به لورکوزن است.

بازی تمام شد؛ پیروزی سخت ایران

دیدار دو تیم با برتری ایران در زمین حریف به پایان رسید اما این پیروزی سخت با آمار جالبی همراه بود. در آن مسابقه امارات صاحب توپ های بیشتری بود و 53 درصد از مواقع مالکیت توپ را در اختیار داشت. میزبان 487 پاس با 418 پاس ایرانی رد و بدل شد و دقت پاس های دو تیم 84 درصد بود. اما علیرغم برتری نسبی اماراتی ها در مالکیت و پاس گل، ایران در تعداد ضربات و موقعیت آفرینی بهتر از حریف خود ثابت کرد و در نهایت با یک گل مهدی طارمی به برتری رسید. اسکوچیچ 11 بار در آن زمین – از جمله 4 شوت – شوت زد و امارات تنها 4 شوت داشت که هیچ کدام داخل دروازه ایران نبود. در نهایت تیم ملی ایران با گل 1.83 به گل رسید و امارات با گل 0.26 به دروازه ایران نرسید و یک بر صفر شکست خورد. این یکی از سخت ترین بردهای ایران در این مرحله بود و حتی قبل از گل ایران هم با محرومیت شویا کلیل زاده سخت تر شد اما داور با VAR نظرش را عوض کرد و شویا به زمین برگشت.

بیشتر بخوانید  بازار خودرو بهم ریخت | پژو 206 و پژو 207 گران شد | پژو پارس هم خرق عادت کرد | قیمت امروز محصولات ایران خودرو و سایپا 22 آبان

آیا اسکوچیچ رکورد می شکند؟

تیم ملی ایران می تواند در دیدارهای باقی مانده از بازیکنان ذخیره استفاده کند که فرصت کمتری برای بازی دارند. اما در عین حال انگیزه بالای اسکوچیچ برای رکوردشکنی می تواند او را مجاب کند که تا آخرین روز از شخصیت های اصلی خود استفاده کند. اسکوچیچ سریع ترین بازیکن تاریخ ایران برای صعود به جام جهانی است و با 13 برد و یک تساوی در 14 بازی ابتدایی، رکورددار در بین انتخاب کنندگان تاریخ ایران از این نظر است. حالا او می تواند به ادامه رکورد شکست ناپذیری خود با ایران و البته رکورد بالاترین نتیجه در مقدماتی جام جهانی فکر کند که شاید تا سال ها شکسته نشود.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران:

امیر عابدزاده، حسین کنعانی، سیاوش ایزدانی، صادق محرمی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *