مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

طرز تهیه دسر مالتیزر ساده و خوشمزه با بیسکویت پتی بور و پودر کاکائو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طرز تهیه دسر مالت خوشمزه


دسر مالتی یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین دسرهایی است که به راحتی تهیه می شود. نمک زدا یکی از خوشمزه ترین و سخاوتمندانه ترین انواع کیک بستنی است.
نام پذیرایی شیک و منحصربفردی که در وسط قرار دارد، به سرعت نظر همه را در مورد دسرها جلب می کند. بله، وقتی آبروی مهماندار در وسط است، ایده های جدید و کاربردی به ذهن خطور می کند. خوشبختانه تنوع دسرها دست شما عزیزان را در انتخاب باز گذاشته است. این بار پس از آشنایی با طرز تهیه دسر مالتایزر به شما پیشنهاد می کنیم طعم این دسر را امتحان کنید.

ژله، بستنی، شکلات، کیک از خانواده دسرها هستند. این غذاهای لذیذ و با طعم متفاوت بسیار پرطرفدار هستند که آنها را به انتخاب اول تبدیل کرده است. دسرها را می توان به عنوان یک پیش غذای عالی برای مهمانی ها، شام های مختلف تهیه کرد و استفاده کرد. همچنین می توان از آن به عنوان جایزه برای افزایش اشتهای کودکان مبتلا به بی اشتهایی استفاده کرد. تزیین دسر نیز یکی از این ایده هاست. اما دسر مالتایزر که نوعی دسر خوشمزه در یخچال است و یک دسر بسیار عالی و فراوان است، طرز طبخ ساده و آسانی دارد. مالتایزر شکلاتی یک دسر خوشمزه است که به دلیل داشتن ترکیبات فوق العاده طعمی خاص و ارزش غذایی بالایی دارد.


 طرز تهیه دسر مالت خوشمزه با طعمی فراموش نشدنی


مواد لازم برای لایه کیک دسر مالتایزر

  • بیسکویت پتی ور یا کیک شکلاتی 300 گرم
  • شیر یا شیر عسلی: 4 قاشق غذاخوری
  • کره آب شده یک لیوان
  • پودر کاکائو یا شکلات رنده شده

طرز تهیه یک لایه کیک برای دسر مالتایزر

اگر برای تهیه مالتایزر از کیک شکلاتی استفاده می کنید، آن را خوب نرم کنید و اگر از پتی استفاده می کنید، چهار عدد بیسکویت را داخل پلاستیکی زیپ دار بریزید و بیسکویت را کاملا بخورید. توصیه می شود اگر برای مهمانی دسر تهیه می کنید از کیک شکلاتی استفاده کنید که دسر را مدرن می کند و اگر سرعت برایتان مهم است از کلوچه هایی استفاده کنید که انتخاب خوبی برای انواع دسرهای ساده و ارزان هستند. کیک یا بیسکویت خورد شده را در ظرفی بریزید. شیر یا شیر عسلی، پودر کاکائو و یک فنجان کره آب شده را اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید. حال باید طرز تهیه لایه دوم را توضیح دهیم.


مالتیزور دسر با پودر کاکائو


مواد لازم برای لایه کرم

  • نصف قوطی شیر عسلی
  • 2 عدد خامه پودر
  • شیر سرد 3/4 پیمانه
  • پنیر خامه ای 5 قاشق غذاخوری
  • 2 عدد کرم پودر کارامل
  • خامه صبحانه 150 گرم

طرز تهیه یک لایه خامه ای از دسر مالتایزر

تمام مواد این لایه را در مخلوط کن بریزید و حدود 5 تا 10 دقیقه هم بزنید. مخلوط شما باید اشتباه باشد. یک لایه دیگر از مواد کیک را در ظرف دیگری بریزید سپس یک لایه از مواد خامه ای و این کار را تا سه بار تکرار کنید تا آرام آرام به ارتفاع دلخواهتان برسد. آخرین لایه خامه ای پودر کاکائو یا شکلات رنده شده یا شکلات مایع را بریزید و با شکلات برای مالت تزیین کنید. دسر را به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید تا کاملا خنک شود، دسر شما آماده است، می توانید این دسر را چند روز در یخچال نگهداری کنید.


بیشتر بخوانید  خاصیت های جالب سیب ترش
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *