مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

صدور دفترچه انتخاب رشته کنکور 1401

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 1401 داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند از روز دوشنبه 26 مردادماه اقدام به انتخاب رشته کنند.

با فعال شدن دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 1401 از امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، فرآیند انتخاب رشته از روز دوشنبه 26 مرداد آغاز و تا شنبه 22 مرداد ماه ادامه دارد.

بیش از یک میلیون و 157 هزار نفر از شرکت کنندگان کنکور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فرصت انتخاب رشته پیدا کردند که از این تعداد حدود 530 هزار داوطلب در رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی پذیرفته شدند که 303 A است. هزاران نفر از این داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته خواهند شد.

در رشته پزشکی 9700 داوطلب، 1900 داوطلب در رشته دندانپزشکی و 1400 داوطلب در رشته داروسازی در دوره های روزانه، شبانه، مناطق ضعیف و دانشگاه آزاد و به طور کلی 12900 داوطلب در سه رشته پرطرفدار پذیرش می شوند. علوم پزشکی برای سال 1401 پذیرفته شده است.

همچنین از روز پنجشنبه 13 مردادماه، بسته ارزیابی ویژه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منتشر و در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار می گیرد. این ویژه نامه حاوی اطلاعاتی است که داوطلب مجاز برای انتخاب رشته به آن نیاز دارد و داوطلب می تواند تمامی شرایط مناسب برای انتخاب رشته را با قیمت 19600 تومان مشاهده کند.

بیشتر بخوانید  به جای محدودیت تردد باید ممنوعیت تردد ایجاد کنیم / قرارداد ۳۰ میلیون دُز واکسن بسته شده است -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *