مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شهر شیراز در وضعیت قرمز هواشناسی قرار دارد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، غلامرضا غلامی گفت: بر اساس یافته های علمی قطعا این پدیده جوی با شدت و ضعف سیل را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در زمینه لایروبی و نظارت در نقاط مختلف شیراز مطرح شده و ادامه دارد، گفت: درخواست شهرداری از مردم شیراز این بود که در خانه بمانند، پیگیری کنند و از خانه خارج نشوند. .

وی با اشاره به بررسی اطلاعات مربوط به وقوع سیلاب های ناشی از این سامانه در سایر نقاط کشور گفت: ارزیابی ها نشان می دهد که این سیل تراوش غلیظ با گل و لای است و به دلیل تراکم زیاد می تواند هر جسمی را جابجا و زیر آب ببرد.

وی با بیان اینکه سیل معمولاً از فاصله 40 یا 50 کیلومتری این شهرک رخ می دهد، گفت: بنابراین تمام مسیرهای احتمالی خطرناک رصد و رصد می شود تا خدای ناکرده حادثه مشابهی رخ ندهد.

معاون شهردار شیراز با درخواست جدی از شهروندان برای حضور در خانه و پرهیز از تردد و حضور غیرضروری در سطح شهر گفت: تجربه نشان داده است که در چنین مواقعی خودرو به عنوان پناهگاه امن تلقی نمی شود، لذا از شهروندان اکیدا تقاضا داریم. تحت هیچ شرایطی رانندگی نکنید. شرایط شهر به ویژه مناطق و مسیرهای خطرناک، نباید رانندگی کنید.

بیشتر بخوانید  شمار مبتلایان کرونا در آمریکا روزانه به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسید

وی با بیان اینکه گزارش هواشناسی نشان می دهد وضعیت هوای شیراز قرمز است، گفت: با وجود رصد مداوم و مستمر شیراز توسط دوربین های موجود و نیروهای مستقر، این خطر همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارش تا صبح روز سه شنبه وجود دارد، گفت: این پدیده با پدیده زمستانی کاملا متفاوت است و این گونه نیست که پس از غلیظ شدن تدریجی ابرها، باران به کندی رخ دهد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *