مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شرایط ثبت نام خودرو ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ مشخص شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شرایط ثبت نام خودرو 16.05

شرکت سایپا اعلام کرده است که در مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه شرکت خواهد کرد. این طرح از 26 اردیبهشت 1402 آغاز خواهد شد.

امید کلیباف سخنگوی وزارت حراست از ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خبر داد و اعلام کرد افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند، تا زمانی که از خرید خودرو انصراف ندهند، امکان ثبت نام در مرحله دوم را ندارند. این پروژه از 26 اردیبهشت ماه فعال می شود.

با این حال مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: در طرح دوم فروش سامانه یکپارچه، ایران خودرو هیچ محصولی عرضه نخواهد کرد و عمده عرضه، محصولات سایپا خواهد بود.

لیست محصولات ثبت نام سایپا
شرکت سایپا هنوز برنامه فروش خود را به تفصیل اعلام نکرده است، اما با توجه به مرحله اول فروش در سامانه یکپارچه، احتمالا این شرکت محصولات زیر را عرضه خواهد کرد.

اما سایپا شاهین جی در فاز اول کویک آر اتوماتیک و دستی، کویک اتوماتیک و کویک اس را در قالب تحویل 90 روزه روانه بازار کرد و احتمال می رود در این فاز نیز همین محصولات عرضه شود.

تغییرات قیمت محصولات سایپا در فروردین 1402
به گزارش تجارت نیوز، گروه خودروسازی سایپا و همچنین ایران خودرو لیست قیمت جدید محصولات خود را منتشر کرد. این قیمت ها بر اساس قیمت مصوب شورای رقابت تعیین می شود. در زیر افزایش قیمت محصول آمده است.

بیشتر بخوانید  نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو ۹ آبان ۱۴۰۰ / اسامی برندگان را با کد پیگیری و کد ملی دانلود کنید -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *