مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یک شبکه کلاهبرداری در شیراز متلاشی شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با کمک چند نفر اقدام به ایجاد موسسه جعلی کرده و در بهانه پرداخت وام کم بهره در ازای گرفتن طلا اقدام به فریب مردم می کند، دستور رسیدگی به موضوع صادر شد.

وی بیان کرد: تحقیقات کارآگاهان در این زمینه آغاز و پس از بررسی صحت موضوع مشخص شد متهمان در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای مبنی بر بازپرداخت وام های کلان با سود کم با ضمانت طلایی انجام داده اند.

وی با اشاره به شناسایی چند شاکی و انجام تحقیقات از آنها گفت: تحقیقات نشان داده این گروه پس از پایان جنگ از پس دادن طلاهای تضمین شده خودداری کرده اند.

این افسر افزود: در حالی که پرونده در دادگاه بود، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم به اتهام حمل و قدرت نمایی با سلاح غیرمجاز توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شد که بلافاصله از زندان آزاد شد. با هماهنگی قضایی به ریاست عملیات ویژه منتقل شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: با بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای چندین فقره سابقه کیفری از جمله محکومیت های مالی و قهری با سلاح سرد است.

وی ادامه داد: در بازجویی های فنی و تخصصی کارآگاهان اداره عملیات ویژه مشخص شد که متهم با همدستی چند تن از دوستان خود با ایجاد موسسه ای به نام (وام های اقساطی سیدی) از تعداد زیادی از آنها کلاهبرداری کرده است. . ) و دریافت مزایای شهروندی.

بیشتر بخوانید  مردم عادی ، قسمت 18؛ شوخی های مکرر با فوتبال

حبیبی افزود: کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی و روش های نوین علمی موفق به شناسایی 5 نفر از همدستان متهمان شدند و طی چند عملیات هماهنگ آنها را دستگیر و از آنان 4 کیلوگرم طلا به ارزش 135 میلیارد و 600 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس Police استان فارس با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قضایی روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان محترم برای دریافت هرگونه وام از طریق بانک ها و موسسات مالی معتبر اقدام و وعده های گمراه کننده بدهند. عقل و منطق و ظاهر آراسته مردم را نخورید تا در دام شیادان نیفتید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *