مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سیل در 10 شهر خراسان رضوی / قطع آب شرب در برخی شهرها

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: حدود 10 شهر دیگر استان دچار آبگرفتگی شدند که ستاد بحران استان دو روز پیش اخطار نارنجی و این سامانه بارشی صادر کرد. تا چهارشنبه در استان ها فعال است.

محسن نجات در سفر به گناباد در جمع خبرنگاران گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران گناباد تشکیل دادیم و جلسه عملیاتی بود.

وی افزود: حدود 10 شهر دیگر استان دچار آبگرفتگی شدند و دو روز پیش ستاد بحران استان اخطار نارنجی صادر کرد و این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در برخی شهرستان ها آب شرب به طور جدی منتفی است و هم اکنون جلساتی با حضور استاندار در حال برگزاری است تا آب شرب آنها تامین شود.

نیت بیان کرد: تدوین نقشه جامع ریسک شهرستان ضروری است و فرماندار باید گزارش جامع خسارت را از اداره اخذ و به فرمانداری ارسال کند تا بتوانیم برای ایمن سازی منابع خود به ویژه در حوزه کشاورزی اقداماتی انجام دهیم.

وی ادامه داد: یک نفر ثابت در استان می گذاریم که نظارت بر جبران خسارت را برعهده داشته باشد و باکس های بتنی 6 پل لازم را به شهر گناباد می دهیم که اجرای آن بر عهده شهرستان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: از دستگاه های شهرستانی تقاضا دارم برای حمایت از فعالیت های ما با جدیت بیشتری نسبت به درخواست های خود از استان عمل کنند.

نجات با اشاره به سیل سال گذشته در گناباد افزود: دو میلیارد و چهارصد میلیون سال پیش برای قنوات و 5 میلیارد تومان برای آب شرب گناباد در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید  آیا روسیه میخوهد اوکراین را با خاک یکسان کند؟

وی افزود: تولید آب های سطحی در صلاحیت وزارت نیرو است و اخیرا تبصره ای درون شهری با شهرداری ها داده شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *