مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سیر تا پیاز بسته شدن اینستاگرام تتلو به دلیل کودک آزاری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دلیل مسدود شدن اینستاگرام تتلو کودک آزاری است


تتلو از خود دفاع کرد، باز هم در لایو، این بار در یوتیوب / از بی بی سی شکایت می‌کنم / شما دیدید که من کودکی را آزار بدهم؟


ماجرا از این قرار است که امیر تتلو هنرمند حاشیه دار و جنجالی ، از طرفداران خود در رنج سنی 15 تا 20 سال دعوت به دیدن می کند . او در این دعوت از دختران خواسته که با رضایت پدر و مادر خود به صورت ویدئویی ، به دیدن او بیایند به این معنی که پدرها و مادرها با انتشار ویدئویی رضایت خود را اعلام کنند


در این میان و در بین بسیاری از کاربران فضای مجازی خانواده ها از این حیث دچار نگرانی شدند که او برای نوجوانان بسیار مخرب بوده و رفتارهای پرخطر او برای بالاخص دختران کم سن و سال دردسر ساز خواهد شد


مانند دفعات گذشته بسیاری از کاربران در اعتراض به رفتار امیر تتلو او را ریپورت کردند تا بالاخره اینستاگرام متوجه شرایط شده و به اتهام کودک آزاری اینستاگرام تتلو را برای همیشه بست


نقش همسر هیچ‌ کس و علی کریمی در بسته شدن اینستاگرام تتلو


ریپورت کردن صفحه اینستاگرام خواننده زیرزمینی توسط همسر هیچ کس رپر مشهور و علی کریمی و هواداران وی در بسته شدن صفحه این خواننده معلوم الحال تاثیرگذار بوده است.


پیج تتلو با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور از دسترس خارج شده است. همچین پیج دوم و جایگزین تتلو که مربوط به برنامه‌ها و تصاویر کنسرت‌های او بود هم بسته شد. آزاده، همسر هیچ‌کس، (خواننده رپ مشهور ایرانی)، پیج اینستاگرامی تتلو را بابت تمایل نشان‌دادن به رابطه ‌جنسی با دختران زیر سن‌ قانونی، به اینستاگرام ریپورت کرده و کارزار ریپورت او را کلید زد.

بیشتر بخوانید  جملات الکی مثل سری دوم


بیشتر بخوانید : بیوگرافی هیچکس خواننده معروف رپ + عکس


همزمان، برخی دلیل بسته شدن این صفحه را سخنان و اقدامات خلاف اخلاق او منجمله دیدگاهش در مورد ایجاد رابطه با دختران زیر سن قانونی دانسته‌اند و از اقدام هماهنگ فعالین حقوق بشر برای مسدود شدن صفحه این خواننده گفته‌اند.


برخی نیز معتقدند که گزارش جمعی هواداران پرسپولیس و علی کریمی سبب مسدود شدن این صفحه شده است. گفتنی اینکه، این فرد فاسدالاخلاق، طی روزهای اخیر از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله مقیم ترکیه درخواست کرده بود به حرمسرایش مراجعه تا به آنان تجاوز کند! که همین موضوع با ریپورت وسیع کاربران علیه او همراه شد.


لایو تتلو در مورد بسته شدن اینستاگرامش


امیرحسین مقصودلو که روز گذشته به دلیل کودک آزاری صفحه اینستاگرام خود را از دست داد، دیشب برای دفاع از خود در لایو یوتیوب حاضر شد.


امیر تتلو دیشب در لایو یوتیوب از خود دفاع کرده و شبکه بی بی سی را یک خائن دانست و گفت از بی بی سی بابت تهمت هایی که زده شکایت می‌کند.


تتلو همچنین خطاب به همسر هیچکس گفت: من فقط یک استوری گذاشتم آیا شمایی که من را متهم به کودک آزاری می کنی، دیدی که من کودکی را آزار بدهم!؟


این خواننده گفت: شما یکبار راجع به کودک های کار پست گذاشتید، من آهنگش را ساختم… شما تا دیدید پیج من به ۴ میلیون فالوور رسید، حسادت کردید و پیج مرا بستید.


گفتنی است هادی نیلی، خبرنگار بی بی سی خبر داده که دیگر اجازه نمی دهند تتلو در اینستاگرام باشد.

بیشتر بخوانید  بررسی مرسدس C63 جدید


واکنش تتلو به بسته شدن پیجش


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *