مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سریعترین طلاق در جهان! | اخبار را بررسی کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سریعترین طلاق در جهان

MeetNews چند سال یا چند ماه ، شاید چند هفته ، کوتاه ترین ازدواجی که به یاد می آورید گذشته است؟ پاسخ شما هر چقدر تکان دهنده باشد.

پس از اینکه داماد کمتر از 15 دقیقه از ازدواج عروسش طلاق گرفت ، ازدواج آنها به کوتاهترین ازدواج تاریخ تبدیل شد.

شاید از خود بپرسید چه عاملی باعث می شود مرد به سرعت در سراسر جهان زن خود را طلاق دهد؟ در این حالت ، جواب پول است؛ به ویژه جهیزیه ای که داماد قبول کرد به پدر عروس بپردازد.

در ودیعه بین پدر داماد و داماد ، داماد مبلغ 100000 درهم (27224 دلار) به پدر داماد امضا كرد و قرار بود این پول در دو قسمت به پدر داماد داده شود. 50،000 درهم در دادگاه و 50،000 درهم دیگر پس از خروج از دادگاه ، داماد مبلغ اصلی را بر اساس توافق پرداخت کرد ، اما به محض خارج شدن از دادگاه ، پدر داماد تقاضای نصف بیشتر کرد ، داماد به سادگی از پدر شوهرش خواست 5 کمی صبر کنید ، او اطمینان داد که پول در ماشین است و نیازی به نگرانی نیست.

با این حال ، پدر عروس اصرار داشت که یکی از اقوام یا دوستانش برود تا بتواند خیلی سریع پولش را دریافت کند. این بحث درست در مقابل خانواده داماد و دوستان جدید اتفاق افتاد و موجب تحقیر و توهین داماد شد. کمتر از 15 دقیقه از ازدواج به دادگاه بازگشت و همسرش را طلاق داد.

این وکیل دادگستری گفت: “داماد توسط پدر شوهرش تحقیر شد ، او به پدر همسرش گفت که او مرد را به عنوان همسر خود قبول نمی کند و کمتر از 15 دقیقه پس از عقد ازدواج او را طلاق داد.

بیشتر بخوانید  بی اختیاری ادرار در زنان و کیفیت رابطه جنسی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *