مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اینستاگرام در هر کشور چقدر محبوب است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در این مقاله ، ما بررسی خواهیم کرد که هر کشور در اینستاگرام چه تعداد کاربر دارد؟ همچنین ، چند میلیون ایرانی در اینستاگرام فعال هستند؟

طبق گزارش ها صبحگاه طبق آخرین اخبار ، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است ، ما اخیراً در مقاله ای اعلام کردیم که اینستاگرام با 1.1 میلیارد کاربر فعال ماهانه به عنوان چهارمین شبکه اجتماعی محبوب و محبوب در جهان شناخته می شود.

اکنون در این مقاله می خواهیم تعداد کاربران اینستاگرام را از کشورهای مختلف بررسی کنیم.

اینستاگرام را راه اندازی کنید

اینستاگرام در سال 2010 توسط کوین سیستروم ، یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر که به سرعت در میان کاربران محبوب شد ، همراه با فیس بوک و توییتر به عنوان شبکه های اجتماعی متنی و یوتیوب به عنوان یک سرویس مبتنی بر ویدیو ، راه اندازی شد. اینستاگرام در سال 2013 توسط فیس بوک خریداری شد و اکنون تحت نظارت فیس بوک فعالیت می کند.

این شبکه اجتماعی بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و کاربران از کشورهای مختلف به اینستاگرام دسترسی دارند. البته اینستاگرام در برخی کشورها فیلتر شده و مردم این کشورها به اینستاگرام دسترسی ندارند ، به عنوان مثال چین سرویس های خارجی مانند گوگل و شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام را مسدود می کند و چینی ها از نمونه داخلی این موارد اجتماعی شبکه های.

علاوه بر چین ، کاربران اینترنت در کره شمالی نیز به اینستاگرام دسترسی ندارند و این دو کشور معمولاً باید از لیست اکثر کاربران اینستاگرام بر اساس کشورها حذف شوند.

بیشتر بخوانید  انواع بلوک های فولادی و روند تولید در کارخانه

بیشتر بخوانید: آیا پایان غم انگیز اینترنت به ایران می آید؟

کاربران آمریکایی اینستاگرام

در حالی که تا سال گذشته ایالات متحده بیشترین کاربران اینستاگرام را داشت ، با رشد بازار تلفن های همراه در هند ، اکنون این کشور از ایالات متحده پیشی گرفته است و با حدود 150 میلیون کاربر اینستاگرام کشور پیشرو در تعداد کاربران اینستاگرام است.

پس از هند ، ایالات متحده کشوری است که بیشترین کاربران اینستاگرام را دارد و پس از آن برزیل با 100 میلیون کاربر اینستاگرام قرار دارد.

در آمارهای رسمی هیچ نامی از ایران وجود ندارد اما طبق آمار داخلی و برخی منابع خارجی ، حداقل نیمی از ایرانیان در اینستاگرام فعال هستند ، بنابراین تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام 40 میلیون نفر تخمین زده می شود و ایران را به عنوان هشتمین نماینده معرفی می کند. کشور. در اینستاگرام.

در جدول زیر می توانید تعداد کاربران اینستاگرام را براساس کشور براساس سایت Statista مشاهده کنید:

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *