مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سردار آرتاچ خواننده مشهور ترک وصیت نامه خود را اعلام کرد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سردار آرتاچ خواننده ترک گفت: همانطور که به طور شفاهی به وکلای خود اطلاع دادم خانه ای به ارزش 40 میلیون لیره دارم که پس از مرگم بین کارکنان و ارکستر تقسیم می شود. بخشی از پول من باید به خانواده های مبارزان کشته شده در بنیاد Mehmetcik داده شود.


خواننده ترک / سردار آرتاچ

سردار آرتاچ در 16 فوریه در استانبول به دنیا آمد

دوره ابتدایی را در کوچاموستفاپاشا و دبیرستان را در سوادیه گذراند و دبیرستان را در دبیرستان مسلک با موفقیت به پایان رساند و نیمه وقت را رها کرد و به عنوان دی جی در رادیو و کلوپ ها مشغول به کار شد.


خواننده ترک / سردار آرتاچ

اولین فعالیت رادیویی او در استانبول FM 106 بود. یک سال در این رادیو در سمت‌های مختلف از جمله تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی کار کرد، بنابراین در زمان افتتاح رادیو خصوصی‌اش به عنوان هنرمند رادیویی بسیار محبوب بود. او خواست تا با یک نوازنده راکس قرارداد ببندد. به این ترتیب سردار می توانست آهنگ هایی را که تا آن زمان نوشته بود با صدای خود اجرا کند

او در سال 1994 اولین آلبوم خود را با نام ASK ICIN برای دنیای موسیقی منتشر کرد. وی با آهنگ Karabiberim کلیپی فوق العاده منتشر کرد. این آلبوم یک میلیون نسخه فروخت و خبر این بود که سردار اورتاچ نامی نیست که به یاد بیاوریم. در سال 1996 دومین آلبوم خود را با نام Iaz Yagmuru منتشر کرد.


خواننده ترک / سردار آرتاچ

پس از آن سردار اورتاچ برای مدت کوتاهی به مکزیک رفت و در آنجا آلبوم Loco Para Amar (دیوانه از عشق) را به زبان اسپانیایی ضبط و ارائه کرد، لازم به ذکر است که وی اکثر آهنگ های آلبوم قبلی خود را به زبان اسپانیایی ترجمه و اجرا کرده است. . این آلبوم در مکزیک به موفقیت بزرگی دست یافت و به اثری ماندگار تبدیل شد

بیشتر بخوانید  ازدواج کمانداران با ...

در سال 1998 سومین آلبوم او با نام «مثل رعد و برق» به زبان ترکی با نام Gecelerin Adamı منتشر شد. آهنگ های این آلبوم یکی پس از دیگری در صدر جدول قرار گرفتند و در آن زمان سردار نام خود را به عنوان شاعر و آهنگساز ممتاز و هنرمندی ماندگار و ماندگار در میان دیگر هنرمندان ثبت کرد و کارخانه موسیقی و شعر (BESTE) نام گرفت. ). FABRIKATOR) و از همه آن موفقیت ها قدردانی کرد و در هر دوره بدون توجه به اخبار منتشر شده در مورد خود آهنگ ها و شعرهای جدیدی می سرود. سردار اورتاچ در مدت سه سالی که از انتشار این آلبوم می گذرد، ترانه هایی نوشت و به خوانندگان مختلفی داد تا نام خود را در این راه جاودانه کند. دیگر نمی شد نام او را فراموش کرد، کارش همه جا شنیده می شد.

ناگفته نماند که سردار به هوادارانش اهمیت زیادی می دهد و بیشتر وقت خود را صرف صحبت و اظهار نظر در مورد آنها می کند.

سردار از آنجایی که رفتار بسیار دوستانه ای با کودکان دارد، در شهر شیشلی استانبول پارکی به نام خود خواهد ساخت و به گفته خودش در آینده نزدیک مهدکودک و مدرسه ای به نام خود خواهد ساخت.


خواننده ترک / سردار آرتاچ


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *