مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دویدن یا راه رفتن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


برخی از محققین معتقدند که با بررسی و مقایسه اثرات برای اجرا من پیاده روی می توان نتیجه گرفت که پیاده روی از برای اجرا بهتر است. نتایج تحقیقات نشان می دهد، انرژی مصرف شده است پیاده روی متعادل، نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا، دیابت، کلسترول بالا و احتمالاً بیماری های قلبی عروقی دارد.

پیاده روی

تفاوت بین راه رفتن و دویدن

تفاوت های بین برای اجرا من پیاده روی چیزی هست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای اجرا شاید سیستم امنیتی استرس بیاور

برای اجرا، سیستم امنیتی بدن را در برابر عفونت ها مستعدتر می کند؛ برای اجرا نه تنها چربی، بلکه ماهیچه ها را نیز می سوزاند که به طور قابل توجهی سیستم دفاعی بدن را تحت فشار قرار می دهد.

برای اجرا ممکن است به قلب آسیب برساند؛ محققان در 60 سالگی دونده قبل و بعد از مسابقه تست عملکرد اکو انجام دادیم قلب مورد ارزیابی قرار گیرد. نتیجه نشان داده شد، هیچ کدام قبل از مسابقه دونده او هیچ نشانه ای از استرس قلبی نداشت و بعد از مسابقه 36 دونده آنها علائم بالایی از پروتئینی به نام تروپونین داشتند.

سطوح بالای این پروتئین می تواند منجر به آسیب های قلبی عروقی شود. علاوه بر این، 24 دونده آنها همچنین علائم آسیب غیرقابل برگشت به سلول های ماهیچه قلب را داشتند. در حالی که هیچ مدرکی این را نشان نمی دهد راه رفتن سریع باعث از دست دادن عضلات می شود قلب یا سلول ها

برای اجرا

برای اجرا ممکن است باعث التهاب استخوان ها و مفاصل شود. در این زمینه باید توجه داشت که دویدن باعث کاهش التهاب استخوان ها و مفاصل نمی شود، اما ورزش بیش از حد می تواند این خطر را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید  علت درد ناگهانی در بازوی چپ چیست؟

برای اجرا آسیب به غضروف؛ دستگاه های ام آر آی آسیب جبران ناپذیری را به غضروف مفصلی 3 ماه پس از کاهش فعالیت نشان می دهند.

برای اجرا در هوای گرم منجر به گرمازدگی می شود. دویدن در هوای گرم باعث اختلال در برخی از قسمت های بدن می شود. بااینکه پیاده روی همچنین در هوای گرم می تواند باعث گرمازدگی شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *