مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ساعت بازی ایران سوریه امروز | بازی ایران و سوریه ساعت چنده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


photo 2024 01 30 11 51 57

ساعت بازی ایران سوریه و زمان بازی تیم ملی ایران با سوریه و زمان دقیق دیدار ایران و سوریه و ساعت دقیق فوتبال ایران و سوریه و بازی ایران سوریه ساعت چنده در ادامه مطلب .

 

تماشای بازی ایران و سوریه در سینماها: تجربه‌ای فراگیر برای هواداران فوتبال

در هماهنگی با بازی حساس ایران و سوریه در جام ۲۰۲۳ ملت‌های آسیا، وزیر فرهنگ به تمامی سینماهای کشور اجازه داده است که تجربه تماشای این مسابقه پرجنب و جوش را به هواداران فوتبال ارائه دهند. این تصمیم، بازی را به یک تجربه جذاب و جالب برای علاقه‌مندان به فوتبال تبدیل کرده است.

در این راستا، سینماها به دستور وزیر فرهنگ مجاز به فروش بلیت تماشای این بازی در سالن‌های خود شده‌اند. این اقدام نه تنها به هواداران فوتبال این امکان را می‌دهد که لحظات مهم بازی را در فضای سینمایی فراموش‌ناپذیر تجربه کنند، بلکه این جشنواره فوتبالی را به یک تجربه گسترده‌تر و جذاب‌تر تبدیل می‌کند.

دیدار دو تیم ایران و سوریه در تاریخ چهارشنبه یازدهم بهمن ماه، ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد. این موقعیت یک فرصت مناسب برای عشق و علاقه هواداران به فوتبال است تا در سینماها به تجربه یک بازی هیجان‌انگیز و استثنایی دست پیدا کنند.

پاداش ٥ برابری سوریه برای برد مقابل ایران

🔹فدراسیون فوتبال سوریه پاداش ١٠ هزار دلاری (٥٥٠ میلیون تومان) برای هر بازیکن در صورت پیروزی در دیدار فردا مقابل ایران را در نظر گرفته.

🔹سایت اخبار کرة سوریا نوشته این پول ٥ برابر پاداش‌های گذشته است چون در صورت پیروزی صعود و بردی تاریخی برای فوتبال سوریه به‌شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید  پخش زنده بازی ایران اندونزی امروز ۶ مهر ۱۴۰۱

🔹سوریه ١٧ بار مقابل ایران بازی کرده که یک‌بار ٥٠ سال پیش پیروز شده، ١١ بازی مساوی و ٥ بار ایران برنده شده.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *