مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زیارت امام حسین در شب اول رجب ۱۴۰۰ | زیارت رجبیه امام حسین

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زیارت امام حسین در شب اول رجب 1400 | زیارت رجبیه امام حسین زیارت رجبیه امام رضا در ادامه مطلب.

زیارت امام حسین علیه السلام : زیارت اول رجب، نیمه رجب و نیمه شعبان

اول: زیارت اول رجب زیارت امام حسین و زیارت امام رضا و نیمی از آن حضرت و نیمی از شبات از امام صادق علیه السلام روایت شده است: نصر: از حضرت رضا علیه السلام پرسید. در چه زمانی بهتر است امام حسین علیه السلام را زیارت کنیم، فرمود: در نیمه رجب و نیمه شبات. شیخ مفید و سید بن طاووس گفتند: این زیارت یاد شده برای روز اول رجب و شب نیمه شعبان است، ولی شهید شب اول رجب و شب و روز نیمه رجب و روز نیمه را اضافه کرده است. -شعبان.

پس به قول شهید این زیارت شش مرتبه است. کیفیت این زیارت چنین است: هر وقت خواستی مثل این وقت اباعبدالله الحسین را زیارت کن. خیلی خوب. و پاک ترین جامه هایت را بپوش و در بارگاه آن حضرت رو به قبله بایست و بر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم و امیرالمؤمنین علیه السلام و حضرت فاطمه و امام سلام کن. حسن. و امام حسین و سایر ائمه علیهم السلام بعد از این با اذن ورود به زیارت اعراف به کیفیت سلام این بزرگواران می آیند، سپس وارد می شوند و در کنار معبد مطهر می ایستند و صد مرتبه می فرمایند: الله اکبر، سپس بخوان:

السلام علیک یا بنی رسول الله صلی الله علیه وسلم یا پسر خاتم پیغمبر. [السَّلامُ عَلَیْکَ یَا ابْنَ سَیِّدِ الْمُرْسَلِینَ‏] السلام الله یا ابن سیدالپروسائل السلام علی عبد الله الصلاة علی یا حسین بن علی السلام علی العلی العلم العلم العلم. الاعل العل العل العل العل العلم العلم -الاعل العل العل العل العلم العلم -الااللّه العل اللّه اللّه اللّه اللّه یا حبیب الله و ابن حبیب ال سلام علیکم یا سفیر الله و ابن ابنابرالسلام السلام علیکم السلام و جانشین تورات و انولول السلول السلول الرّامن السلام یا شریک اللّه. -قرآن

سلام بر تو ای پسر رسول خدا، سلام بر تو ای پسر خاتم، سلام بر تو ای پسر رسول خدا، سلام بر تو ای پسر وارث، درود بر تو ای پسر رسول خدا. شما. تو ای اباعبدالله علیه السلام حسین بن علی علیه السلام ای پسر فاطمه ای سرور زنان جهان سلام بر تو ای ولی خدا و فرزند ولی خدا سلام. با تو باد برگزیده خدا و فرزند برگزیده خدا، درود بر تو، حجت خدا و پسر خدا، حجت سلام، با تو ای حبیب خدا و عزیز پسر خدا، سلام بر تو. با تو ای نماینده خدا و پسر نماینده خدا سلام بر تو ای خزانه داران کتاب مکتوب سلام بر تو ای وارث تورات و انجیل و زبور سلام بر تو امین رحمان سلام بر تو باد بر تو قرآن

بیشتر بخوانید  جوانان در اداره کشور شرکت می کنند / شهدا ظرفیت معنوی دارند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سلام بر تو یا امید دین، سلام بر تو یا پدر حکمت پروردگار جهانیان. [السَّلامُ عَلَیْکَ یَا بَابَ حِطَّةٍ الَّذِی مَنْ دَخَلَهُ کَانَ مِنَ الْآمِنِینَ‏] السلام الله علیکم یا مقام ثارة الله السلام یا ابن و ابنامور و الموتورالسلام و علی الخوش الاطماله و منافع بر سبد و بدیل یا بدیل ال عبدالله العبدالله المذیبی من جلیود بک علی من علی الله، اسال الالاللّه البتم الللللل البتم البران

سلام بر تو ای ستون دین، سلام بر تو، این دروازه حکمت پروردگار عالمیان، سلام بر تو، در و سقوط گناه، هر که در آن وارد شد مؤمن بود، سلام بر تو باد. خزانه داران علم خدا سلام بر شما بجای راز خدا سلام بر شما خون خدا و فرزند خون خدا و ای مستضعفین تنها سلام بر شما و ارواح نازل شده تو و بار آنها را بر دوش تو و پدر و مادرم و جانم فدای ابا عبدالله، مصیبت تو بر ما و همه اهل اسلام افزون باد و اندوهت افزون باد. لعنت خدا بر ملتی که اساس ظلم و ستم را برپا کرد، اما بر شما خاندان خدا عدل و داد کرد. لعنت خدا بر مردمی که تو را از مقامت برکنار کردند و اعمالی را که خدا برایت قرار داده بود از تو گرفتند.

بهابی و من یا صدقه عبدالله مشد شهید لیماده الجرز و بکتام الخاق و بکتام الخاص و البکت و الجنان و البورر و البحر البهاب الله الکائدالله لبیکه لبیکوه و بدن و بدن و بدن بدن و بدن بدن و لیسانی ترک کرک مهربان، دل و بصر و دل و بصر و بصر حماسه سوهان، روبنا جان خان، روبنا لوتاسیجا، انک طاهر طاهر من طاهره طاهر مطهر طهارت و تهرترت بکلید [فِیهَا] و حرم خود را پاک کن، به تو شهادت می دهم [قَدْ] مرت بالقسط و العدل وععوت للیهما وانک صادق صدق.

بیشتر بخوانید  ببینید | استقبال پرشور از حنجره طلایی عصر جدید در لرستان

پدر و مادر و فدای جانم، ای عبد عبدالله، سقف های عرش را به خاطر خون تو به لرزه درآورد و آسمان ها و زمین و اهل بهشت ​​و زمین و دریا بر تو گریستند. خدا رحمتت کند، به تعداد آنچه در عالم خداست، خدای خوان، اگر به هنگام درخواست بدنم اجابت نکرد و هنگامی که کمک خواستی زبانم اجابت نکرد، قلب و گوش و چشمم پاسخ داد. پاسخ نده و زمینی که در آن می یابی پاک می شود و پاک می شود. عزّت، شهادت می دهم که تو به این دو حقیقت امر کردی و به این دو حقیقت دعوت کردی و راستی راستگو و راستگو هستی.

تنظیم فیما ندای اتر و طراءالله و بلندی اجرت پیامبر و رسول الله و رجعت المؤمنین و عیک الحسن و یحده فی مستبالله و عبدینا مکشین و حتی اتاک لیقیمافی و الصحاکین و. سلف اله اللهیم، سلام سلام الله، علی محمد و آل محمد و آل محمد الحیحم الملم الحازید الرشید غسالات و آرنبات سالای نامجی زری ینفید احنیفد هیئت فیلمت آریس البهائی البهاء. اقوال مارسی

تو در آنچه خواستی راستی و خون خدای روی زمین هستی و شهادت می دهم که آنچه را که از جانب خدا و جدیت رسول خدا و پدرت امیرالمؤمنین بود به نیکی انجام دادی. و برادرت نیکی کردی و صدقه دادی و در راه خدا جهاد کردی و خدا را خالصانه تا مرگ عبادت کردی، خداوند به تو اجر دهد، بهترین پاداش پیشوایان، درود خدا بر تو باد، درود خدا بر محمد و محمد. خانواده سلام بر حسین مظلوم حسین شهید و رشید کتک خورده و رنجور از غم و بدبختی هر چه بیشتر سلام مبارک که آغاز می شود و نمی گذرد زیباترین درودی که به یکی از پسران فرستادی از پیامبران، خدای جهانیان.

سپس قبر پاک را ببوس و طرف راست صورتت را بر قبر بگذار و بعد سمت چپ را، سپس دور قبر برو و چهار طرف قبر را ببوس، شیخ مفید رحمه الله فرمود: پس برو. بر سر قبر علی بن الحسین علیه السلام برو و کنار قبر آن طرف بایست و بگو:

بیشتر بخوانید  اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی «جنایت بی دقت» و «دشت خاموش» در فیلیمو

السلام الصادق الزکی السبیک الزکی الصالب الزکی الصالب الزکی الحبیب الذالی الحبیب الزالی و ابن ریحانات مسنار الله الصلاة. [وَ فِی الْغُرَفِ السَّامِیَةِ] Mi Qualiti Mi Allei Ali Al Raejas i Thagarah Salavatolah i Razavan انقطاع و گفتار ابيك صلى الله عليكما.

سلام بر تو پاک و پاک راست و محبوب و مقرب و فرزند گل خوشبوی رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم که تو شهید و عامل در راه خدا هستی و بر تو باد. خدا پشت و پناه تو باشد. و درود بر تو و چه گرامی بازگشتت، شهادت می دهم که خداوند کار را قدر دانست و ثواب را شایسته قرار داد و به درجاتی بسیار بالا به تو ملحق کرد که در آنجا عزت و هر عزت و در غرفه های بلندی مانند پیش از این به تو برکت داد. ، و تو را از اهل بیت قرار داد که خداوند پلیدی را از آنان زدود و پاکشان کرد. ای مولای پاک شافعی، در شکسته شدن گناه از قضای من، و رفع آنها از من، بر ذلت و خشوع من در برابر خود و در برابر بنده پدرت، سلام بر شما هر دو، بیامرز.

پس قبر را بگیر و بگو:

زادت الله فی کم فی المهاده شرفة، و آسانی به کی، اسکید و انمان.

خداوند عزت شما را در آخرت بزرگ گرداند، چنانکه در دنیا شما را گرامی داشته است، و شما را شاد کند همانطور که آن را شاد می کنید، و شهادت می دهم که شما نشانه های ایمان و ستارگان دنیا هستید و سلام و رحمت باد. مال خدا بر تو باد.

بعد خطاب به شهدا بگو

السلام علی من الناره من اسنصر مسوله من انار علم طالب طالب طالب الانار فاطمة الانار الحسن [أَنَّکُمْ‏] لقد نصحتم لله وجاهدتم فی سبیلة فه فج [مِنَ‏] فوژا آوا آواقد کنت فوژا آواوا آواغاد کنت

با ما بمان.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *