مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جوانان در اداره کشور شرکت می کنند / شهدا ظرفیت معنوی دارند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه های نماز جمعه جمعه دوم مرداد 1400 در دامغان که به همت نمازخانه این شهر برگزار شد ، با بیان اینکه قرآن کریم می فرماید طناب الهی را ببندید تا مبادا فریب خورده و بنابراین یکی از مصادیق عشق به حضرت علی (ع) است ، وی تأکید کرد: استان نقطه وحدت همه ما است.

وی با بیان اینکه اگر در خانه خود بنشینیم و گناه نکنیم مهم نیست که شخص در عرصه عمل تقوا را رعایت کند ، افزود: تقوا با فضیلت ترین اعمال است و این فضیلت را باید همیشه به خاطر سپرد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه جوانان باید در همه صحنه های انقلاب حضور داشته باشند و در صورت لزوم با روحیه جهادی و قدرت جوانی حضور داشته باشند ، تأکید کرد: اگر دامگان می خواهد حاکم شود ، جوانان باید به او نگاه کنند ، بنابراین باید. وی از توانایی جوانان در اداره امور استفاده كرد.

رستمیان با تأکید بر اینکه یکی از ویژگی ها و امتیازات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در آوردن مردم به صحنه های سیاسی ، اجتماعی و مذهبی است ، تأکید کرد: “حضور مردم در این عرصه ها از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی “

امام جمعه دامغان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد دامگان در سفر خود در سال 85 اظهار داشت: معظم له از دامغان به عنوان سرزمین مردم و دانشمندان و … نام بردند ، اگر امروز نام دامگان در سراسر دین و مذهب است کشور. از طرف دیگر باید گفت دامغان توانایی های خوبی دارد که بزرگترین مزیت آن تقدیم 600 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بعد فرهنگی است.

بیشتر بخوانید  ما برای بازگشت به سکان هدایت مشکل داریم

رستمیان با بیان اینکه شهدا گنج بزرگی برای ملت و نظام هستند و در قرآن کریم از شهدا به عنوان انسان زنده یاد شده و تعبیر شده است ، اظهار داشت: شهدا یک توانایی هستند و برای حل بسیاری از مشکلات برای ما کلید خوردند.

وی با اشاره به سخنان تاریخی و ارزشمند رهبری انقلاب در سفر به دامگان در سال 85 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دامغان به عنوان مردمی مومن ؛ متقاعد؛ آنها صبر را در میادین انقلاب آموختند.

به گزارش مهر ، این اولین خطبه های نماز جمعه رستمیان به عنوان جمعه جدید دامغان است. اوایل هفته گذشته ، وی به جای حسینیان به عنوان امام جمعه دامغان منصوب شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *