مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زن مصنوعی 25+ (هشدار)

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زن مصنوعی 25+ (هشدار)

زن مصنوعی 25+ (هشدار) زن مصنوعی 25+ (هشدار)

موضوع زنان مصنوعی یا عروسک های مردانه موضوع کمی نیست و باید آن را مشکل بزرگی دانست و دلایل ساخت چنین چیزی و دلایل توزیع، محبوبیت و استفاده از آن را جدی گرفت.

تصور تولید زنی مصنوعی که بیش از 90 درصد شبیه زنان است و می تواند تهدیدی برای فرهنگ و اخلاق جامعه باشد برای بسیاری دشوار و غیر قابل باور است. تولید چینی که گرچه به روی جامعه ایرانی باز نیست اما به گوش ما و کشورهای حاشیه خلیج فارس رسیده است و با نگاهی به موج کالای قاچاق در کشور، انتظار یک زن مصنوعی در کشور دور از انتظار نیست. از انتظار موضوعی که می تواند آسیب ها و مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کند و به ویژه جوانان ایرانی با مشکلات جدیدی روبرو هستند. چینی ها پس از پیشی گرفتن از انواع اسباب بازی، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، گردو چینی، وضو برای زنان مسلمان، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش های والای انسانی، زنان و مردان مصنوعی تولید کردند. توانست تمام اعمال و رفتارهای یک انسان واقعی را انجام دهد و البته در بازارهای جهانی به ویژه کشورهای اسلامی عرضه می شود. همانطور که «شفاف» خاطرنشان کرد، چشم بادامی اخیراً قرآن های دیجیتالی را وارد بازار ایران کرده است که در برخی از آیات و سوره های قرآن به عمد تحریف شده است. به عنوان مثال می توان به تحریف عمدی که در جریان سوره یاسین رخ داد اشاره کرد که دولت به سرعت از ورود و توزیع آن جلوگیری کرد. اما باز هم چینی ها آرام نمی گیرند و این بار افراد مصنوعی پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نما که در سال های اخیر برای ترویج فحشا وارد بازار کشورهای اسلامی شده اند توزیع می کنند. یکی از سایت های چینی در گفت و گو با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما به عنوان خالق افراد مصنوعی کمک به جامعه بشری به ویژه جوانان در برخی از کشورهای دارای معلولیت است!

بیشتر بخوانید  مجموعه ای کامل از متن و جملات دلبری عاشقانه برای همسر

قاچاق به کشورهای اسلامی
زنان مصنوعی چینی با تبلیغات بزرگ تبلیغات در شبکه های فارسی زبان و ماهواره های چینی با توزیع گسترده چین، این محصولات «زنان و مردان مصنوعی» را به سادگی به بازار کشورهایی که در آن تسلط دارند ارسال می کند. کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس در ماه های اخیر با توزیع گسترده این محصولات توسط چین مواجه بوده اند. بر اساس آمار منتشر شده، در چند ماه گذشته کشورهای اسلامی محموله های بزرگی از این محصولات را توقیف کرده اند و اجازه ورود قانونی به آنها را ندارند. اما بسیاری از محموله ها نیز با توزیع گسترده به کشورهای اسلامی قاچاق شده است. چین که خود را غول اقتصادی جهان نامیده است، تحت عنوان ترویج فساد و فحشا، محتوای غیراخلاقی تولید می کند و هدف اصلی آن آشکارا ضد اسلامی است. مخصوصاً برای کشورهای اسلامی با هدف لطمه زدن به ارزش‌های اسلامی و بنیان خانواده که این پروژه بزرگ را محقق کردند، چینی‌ها در چند ماه اخیر موفق شده‌اند و می‌توانند هر کاری برای صاحب خود انجام دهند. در ساخت اندام این مرد مصنوعی از مواد سیلیکونی استفاده شده است که خاصیت ارتجاعی دارد و از نظر نرمی به پوست طبیعی انسان نزدیک است و این موضوع بشریت را نگران می کند زیرا باعث ارزش و کرامت الهی مرد به خصوص زن می شود. آزمایش شود.. این نوع ابزار ضد انسانی که ارزش ها را تخریب می کند و افکار جوانان را تخریب می کند، توسط رسانه های غربی به زبان فارسی که آشکارا بر ضد ارزش ها متمرکز است، به طور گسترده تبلیغ می شود. جزئیات بدن این مرد مصنوعی جدید به صورت کامپیوتری طراحی شده است و هیچ تفاوتی بین آنها و یک مرد معمولی وجود ندارد. باید توجه داشت که دین مبین اسلام بر تشکیل خانواده، بقای نسل ها و پرهیز از بی بند و باری و شهوترانی، حتی به دور از پرداختن به مسائل دینی، تاکید ویژه ای دارد که موجب عدم تلاش جوانان برای ازدواج و تولید مثل می شود. متاسفم. عمق فاجعه تا آنجا پیش می رود که این روند باورنکردنی چیزی جز از هم پاشیدگی کانون داغ خانواده را در پی نداشته است و با توجه به گرایش به مسائلی مانند زنان مصنوعی می تواند کشور را با مشکلات جدی مواجه کند.

بیشتر بخوانید  تاریخ اعزام مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و فوق لیسانس 1377.

روابط خارج از ازدواج از نوع «اسباب بازی».
اما موضوع توجه به نیازها و تمایلات جنسی جوانان از سوی کشورهای خارجی نیز می تواند هشداری برای مسئولان تلقی شود. اینکه نیازهای جوانان ایرانی باعث شده کشورهای دیگر به فکر سودجویی با اهداف سیاسی و مذهبی بیفتند، شاید یکی از پیامدهای ایجاد یک زن مصنوعی باشد. شهلا اعزازی، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با کانون درباره هدف تولید چینی «زنان مصنوعی» گفت: تخصص او این است که به اندازه نیاز بازار برای تولید یک محصول نگاه می‌کند. به همان اندازه قادر به ایجاد نیازهای جدید بازار است. به گفته وی، این محصول که نمی توان تصورش را کرد و می شنویم ساخته شده، حاصل هر دوی این ویژگی هاست. از یک طرف به نیازهای جنسی پاسخ می دهد، یعنی نیاز به او در جوامع وجود دارد و از طرف دیگر ایجاد پدیده جدیدی که مرد را شگفت زده می کند. این جامعه شناس با اشاره به نقش نیازهای جنسی سرکوب شده جوانان به ویژه جوانان کشورهای اسلامی در تولید این گونه محصولات گفت: آنها می دانند و می دانند چه کار می کنند. در برخی جوامع، برخی کمتر و برخی بیشتر، نیازهای جنسی وجود دارد که معلوم نیست چه باید کرد. در جامعه ما ازدواج های زودهنگام، ازدواج مجدد، ازدواج موقت و راه حل های کوچک دیگر تاثیری در ارضای این نیازها نداشت که اغلب با سرکوب مواجه می شد و حالا این راه غیرطبیعی برای زنده نگه داشتن آرزوها برای مدتی پیش آمده است. با این حال، من فکر می کنم حداقل آمدن به کشور ما باعث افزایش روابط و رفتارهای انحرافی می شود که ناشی از یک سری تشنج ها یا اقدامات بیش از حد است. علامه طباطبایی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی، می گوید: «علی رغم همه شباهت ها، این فقط یک عروسک است و کاملاً متفاوت است.» او یک زن است و ارتباط با او تنها باعث سردرگمی جوانان از آنچه واقعاً هستند می شود. وی این محصول را دروغی مضحک خواند و گفت: با وجود اجرای طرح های بیهوده ای مانند طرح تفکیک جنسیتی، ما نیز باید هدف ساخت چنین محصولاتی باشیم.

بیشتر بخوانید  گز آردی اصفهان را بی دردسر درست کن !

مجموعه: مجله اینترنتی تشویقی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *