مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان تحویل پلاسکوی جدید به نمایندگی اعلام شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجله دلگرم : قائم مقام بنیاد مستضعفان از احداث ساختمان جدید پلاسکو در دو سال آینده و واگذاری آن به یک تاجر در شهریور 99 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، حسن کاری در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه طراحی پلاسکوی جدید یادآور شد: رئیس بنیاد مستضعفان قول داد در سال 95 ساختمان جدید را طی دو سال بسازد. ما تبدیل به ساختمان جدید پلاسکا شدیم که در ابتدا با موانعی مواجه شد.

وی با یادآوری اینکه شهرداری به دلیل طرح تفصیلی با ساخت 7 طبقه بنا و میراث فرهنگی و به دلیل مدرسه ژاندارک مجوز سه تا چهار طبقه را داده است، افزود: با ساختمان ده طبقه موافقت کردند اما فرهنگی هریتیج این توافق را تایید نکرد.

وی افزود: در پایان سال 96 مدیریت این موضوع به استانداری محول شد و جلسات متعدد و مکرری بین ذینفعان برگزار شد تا اینکه در 21 اردیبهشت ماه امسال با ساخت همین سطح قبل از تخریب موافقت شد.

قائم مقام بنیاد مستضعفان گفت: شورای تامین استان تهران 27 شهریور امسال این توافقنامه را تصویب کرد.

کاری گفت: عملیات کاوش در سال جاری به پایان می رسد و فونداسیون را می سازیم. در ابتدای سال آینده قرارداد اسکلت ساختمان جدید پلاسکو منعقد می شود و این ساختمان به موقع ساخته می شود و شهریور 99 آن را به تاجر تحویل می دهیم.


بیشتر بخوانید  متن آهنگ بیقرار از معین (Moein
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *