مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان انتشار توزیع بلیط ورودی 1401 کنکور مراجع اجرایی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، بلیت شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (ویژه مشاغل دستگاه های اجرایی غیر از وزارت آموزش و پرورش) برای مشاهده و چاپ در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش از روز سه شنبه 28/07/28.

داوطلبان آزمون جهت شرکت در جلسه آزمون می بایست در تاریخ مذکور به درگاه اطلاع رسانی فوق مراجعه نموده و اطلاعات شناسایی (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت نامی را وارد نمایند. شماره پرونده و کد رهگیری و …) کارت حضور در آزمون خود را پرینت کرده و بر اساس آدرس و ساعت ذکر شده در کارت حضور در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه هدایت می شوند.

بدیهی است جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه همراه با عکس و نشان دادن آن الزامی است.

در صورتی که داوطلب به دلیل نداشتن اطلاعات مربوط به شماره درخواست، پرونده یا کد رهگیری امکان پرینت کارت شرکت در آزمون را نداشته باشد، لازم است به درگاه این سازمان مراجعه و به سامانه پاسخگویی آنلاین وارد شود. و با انتخاب نام آزمون و تعیین سوالات بعدی اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلب یا کد پشتیبانی ثبت نام خود را دریافت کنید.

باید بگویم؛ این گزینه در اختیار داوطلبانی است که در سامانه پاسخگویی عضویت دارند. بنابراین لازم است داوطلبانی که اطلاعات فوق را از دست داده اند با مراجعه به این سامانه این اطلاعات را بازیابی کنند.

بیشتر بخوانید  نابغه ها بگویند رنگ کدام شش ضلعی با بقیه فرق دارد ؟ + پاسخ
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *