مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

7 عامل دیگر ریزش کلانشهر آبادان شناسایی و دستگیر شدند.

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مرکز رسانه عدالت، دادستان استان خوزستان از دستگیری هفت نفر دیگر از عوامل ریزش ساختمان متروپل خبر داد.

صادق جعفری چگانی اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناسان هفت نفر دیگر در ریزش ساختمان متروپل شرکت و دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان استان خوزستان افزود: تحقیقات تکمیلی رو به اتمام است و در اسرع وقت کیفرخواست تشکیل و به دادگاه ارسال می شود.

همچنین جعفری چگانی درباره تفاوت مهریه زنان جان باخته در حادثه متروپل گفت: با توجه به اینکه 7 نفر فوت شده در حادثه متروپل زن بودند، بنابراین طبق قانون مجازات اسلامی می توان پرداخت مازاد مهریه به صندوق خسارت های بدنی به همین منظور اقدامات اولیه برای پرداخت مهریه از این طریق انجام شده و در حال انجام است.

بخشی از ساختمان دوبلکس کلانشهر آبادان ساعت 12:40 روز دوشنبه 11 خرداد ریزش کرد.

در این حادثه 43 نفر جان باختند و 37 نفر مجروح شدند.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۴ تیرماه در نشست خبری با موضوع پرونده متروپل گفت: امیدواریم روند رسیدگی و تصمیم گیری در دستگاه قضایی با سرعت و دقت انجام شود و نتیجه را اعلام کنیم. ” اما طبق آخرین اخبار گزارش دادستانی کل کشور، پس از مدت ها تیمی را به خدمت گرفتند که تکمیل و برای صدور دستور و بررسی های بیشتر در زمینه گزارش به رئیس قوه قضائیه ارائه شد. .

وی افزود: اما تا جایی که به جلسه دادگاه رسیدگی می شود 16 نفر با قرار تامینی بازداشت شده اند. در میان دستگیرشدگان شهردار فعلی و سابق آبادان و کارمندان مرتبط، ناظران پروژه های مهندسی و شرکت های مشاور نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید  ویدیو جالب از دزدی عجیب کیک توسط میمون گرسنه! -

ستایشی تصریح کرد: هویت عبدالبکی و فوت وی مشخص شده و مامور ویژه در منطقه در حال تکمیل تحقیقات است. منطقاً طبق استانداردها با مقصران با قاطعیت کامل برخورد می شود تا کسانی که مسبب آن بوده اند برای آنها عبرت بگیرند و به تعهدات قانونی خود در رابطه با اماکن ناایمن عمل کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *