مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

کلاهبرداری با شگرد اجاره خانه‌های مبله

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیرازسرهنگ “حشمت سلیمانی” اظهار داشت: ملادیچ با ارائه دادخواست قضایی به پلیس فتای خواستار رسیدگی به شکایت خود مبنی بر قصور در تبلیغات شد و پیگیری این موضوع در دستور کار کارشناسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: دادستان مدعی شد در یکی از سایت های تبلیغاتی با آگهی «اجاره خانه مبله و ویلا در یکی از جزایر جنوبی کشور» برخورد کرده و در تماس با آگهی دهنده مبلغی دریافت کرده است. 33 میلیون ریال به عنوان ودیعه از من پرسید و پس از دریافت وجه جواب پیامک و تماس تلفنی من را نداد.

این مقام سایبری گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات را آغاز کردند و پس از چند هفته با اقدامات فنی و تخصصی توانستند فرد مورد نظر را شناسایی و در یکی از محله های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ “سلیمانی” با بیان اینکه متهم پیش از این از 10 نفر به مبلغ 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، گفت: هدف از این کلاهبرداری در اظهارات خود انتفاع بوده و در ادامه سخنان خود به واریز وجه برخی از شهروندان اشاره کرد. پول به عنوان سپرده برای طمع و اعتماد نابجا.

فرمانده انتظامی استان فتا گفت: همانطور که در قوانین سایت های تبلیغاتی آمده است، این سایت ها هر تراکنش در بستر فیزیکی را به خریدار و فروشنده سپرده اند، بنابراین شهروندان باید پس از مشاهده کالا یا خدمات، هویت هر یک از طرفین را تایید کنند. . هرگونه مبادله پولی حضوری و پس از پایان کار یا خدمت برای اینکه گرفتار کلاهبرداران نشوید.

بیشتر بخوانید  دروازه جهنم | عمیق ترین چاه جهان که از آن صدای جهنم شنیده می‌شود!!

وی خاطرنشان کرد: در صورت اطلاع هموطنان از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.ciberpolice.ir (اداره ارتباطات مردمی) و یا از طریق شماره تماس 096380 با کارشناسان در میان بگذارند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *