مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زارع: فشار زیادی متحمل شدم؛ مردم دعا کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، امیرحسین زارع بعد از پیروزی مقابل حریفی از کوزوو و راهیابی به نیمه‌نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک توکیو اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی بود،  اکنون حالم خیلی خوب نیست، اما از مردم می خواهم تا برای پیروزی‌ام در مرحله نیمه نهایی دعا کنند. 

وی افزود: ۲ مسابقه سخت داشتم اما اکنون برای نیمه نهایی و اگر خدا بخواهد برای فینال آماده می‌شوم و امیدوارم با کسب افتخار و مدال، دل مردم را شاد کنم. 

آزادکار سنگین وزن کشورمان ادامه داد: دلم می‌خواهد دل مردم را شاد کنم و قطعا با تمام وجودم روی تشک خواهم رفت. انشاالله شرمنده مردم نخواهیم شد و با دست پر به کشور بازخواهیم گشت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین را ۷ بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در این مرحله مقابل اگزون شالا از کوزوو قرار گرفت که موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۳ بر ۲ شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد.

حریف بعدی زارع، گنو پتریاشویلی از گرجستان است. آزادکار گرجی برنز المپیک/ ۳ طلا و ۲ برنز قهرمانی جهان/ ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز قهرمانی اروپا/ طلای امیدهای جهان/ برنز بازی‌های اروپایی را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید  رشد 18 درصدی حجم و 43 درصدی ارزش معاملات در بورس کالا
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *