مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روزنامه اصولگرا امیدوار به نقش روسیه در برقراری نظم است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



میخائیل اولیانوف ، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل روز پنجشنبه در توئیتر گفت: “تاریخ شروع هفتمین دور مذاکرات در وین درباره احیای شورای امنیت سازمان ملل هنوز مشخص نشده است.” “پس از انتخابات ریاست جمهوری ، ایران به زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارد.” وی طولانی شدن بن بست در مذاکرات برجام را با توجه به تحولات سیاسی در ایران طبیعی خواند ، اما افزود: بلاتکلیفی فعلی به نفع هیچ کشوری نیست و هرچه مذاکرات زودتر آغاز شود ، بهتر است.

با توجه به انتقال قدرت به ایران در هفته های آینده ، به نظر می رسد تیم جدید پرونده هسته ای را بر عهده خواهد گرفت و بنابراین تصمیمی برای از سرگیری گفتگوها در وین اتخاذ نشده است.

اولیانوف با اشاره به سخنان اغراق آمیز درباره اهمیت بندهای آژانس انرژی هسته ای که با گذشت زمان منقضی می شوند ، گفت: “تنها ضامن معتبری که ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران را تضمین می کند ، بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق با پروتکل الحاقی است.” . اصطلاح “بندهای غروب آفتاب” به مقرراتی گفته می شود که براساس آنها محدودیت های اعمال شده بر فعالیت های هسته ای ایران پس از دوره های زمانی مشخص منقضی می شود.

23302

بیشتر بخوانید  چه کسانی باید نوبت چهارم واکسن کرونا را دریافت کنند؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *