مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روانشناسی رنگ نیلی و رازهای جالب در مورد آن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نیلی ترکیبی از آبی و بنفش است. رنگ آسمان نیمه شب عمیق است. روانشناسی نیل به ما می گوید که این رنگ نماد مرز عرفانی خرد، استادی و تحقق معنوی است. جواهرات و سنگ‌های نیل با قدرت رنگ درمانی خود شما را به دنیای دیگر متصل می‌کنند. در حالی که آبی رنگ ارتباط با دیگران است، نیلی آبی نفس می کشد تا بینش عمیق و درک مستقیم را برای بهبود تفکر شخصی فراهم کند. در حالی که آبی می تواند سریع باشد، نیلی تقریباً آنی است. مخترعان از مهارت‌های نیل برای الهام گرفتن استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد از آب بیرون آمده است.

البته نیل زمانی که شما افسرده هستید می تواند تاثیر منفی داشته باشد، زیرا باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. این رنگ ارتباط قوی با مراسم عصر جدید و مراسم جادویی دارد که می توان از آن در رنگ درمانی سنگ نیل استفاده کرد. اما بیایید ویژگی های نیل را بررسی کنیم.

روانشناسی رنگ آبی

1- بینش و مراقبه با رنگ نیلی
2- کمال و کمال
3- نیلی رنگ ساختاری
4- برانگیختن قدرت هنر با نیل


در صورت نیاز از کمی نیل در زندگی خود استفاده کنید:
جواهرات و سنگ های آبی متعلق به کدام ماهی است؟
رنگ درمانی سنگ نیل
خواص سنگ ها و کریستال های رنگ نیلی تیره
رنگ درمانی با سنگ نیل روشن بر اساس روانشناسی رنگ نیل، خواص و ویژگی های درمانی آن به چهار دسته تقسیم می شود:


رنگ نیلی

1- بینش و مراقبه با رنگ نیلی

رنگ درمانی با سنگ نیلی بر اساس روانشناسی رنگ نیلی این رنگ می تواند درک فرد را از چیزها افزایش دهد و فرآیندهای ناخودآگاه مانند شهود و بینش را تشویق و تقویت کند. این بدان معنی است که نیل می تواند به گسترش آگاهی عمیق تر از آنچه شناخته شده است کمک کند. همچنین سایر حالات هوشیاری را بهبود می بخشد، بنابراین رنگ خوبی برای مدیتیشن است.

بیشتر بخوانید  چگونه بعد از طلاق به زندگی برگردم

نیلی رنگی است که بین دو چشم با چاکرای ششم چشم سوم آینو کمی بالاتر است. این چاکرا با هوش و قدرت ذهنی سروکار دارد و چشمان ما را از درون و بیرون باز می کند. همچنین در زمان های قدیم گفته می شد که رنگ نیلی با عمیق ترین قسمت انسان، ضمیر ناخودآگاه یا روح معنوی مرتبط است. به همین دلیل است که نیلی رنگ بسیار مناسبی برای مدیتیشن است.

2- کمال و کمال

نیلی رنگی است که با از خود گذشتگی و کمک به دیگران مرتبط است. بی طرفی و انصاف را پیشنهاد می کند. این رنگ دارای ویژگی بی نهایت عمیقی است که حکمت و قدرت را می رساند.

3- نیلی رنگ ساختاری

روانشناسی رنگ نیلی به ما می گوید که رنگ و آرایش سازمان یافته است. عدم سازماندهی آن را ناراحت می کند. همچنین با آداب و رسوم و آداب همراه است و بنابراین به طور گسترده در زمینه عصر جدید استفاده می شود. جنبه های منفی نیلی شامل ناتوانی در کار بدون سازماندهی و همچنین سازگاری بیش از حد و وابستگی به سنت است. نیل همچنین با مذهب و سنت های مذهبی یا اقتدار مرتبط است. به عنوان مثال، نیلی یک رنگ آبی رسمی تر است.

4- برانگیختن قدرت هنر با نیل

نیل بخش خلاق مغز را تحریک می کند. این می تواند به تفکر سه بعدی کمک کند. در میان هنرها، نیلی بیشتر به تئاتر مربوط می شود و ویژگی های نمایشی نیز دارد. کسانی که بیش از حد از نیل استفاده می کنند می توانند افراد بسیار چشمگیر و قابل توجهی باشند.
در صورت نیاز از کمی نیل در زندگی خود استفاده کنید:

  • روی مسائل شخصی تمرکز کنید
  • برای توسعه بینش
  • راهی جدید و هیجان انگیز برای حرکت از زندگی روزمره به اجتناب از مشکلات
  • تنهایی و ارتباط درونی


روانشناسی رنگ آبی


جواهرات و سنگ های آبی متعلق به کدام ماهی است؟

نیلی پرتویی از رنگ ملایم است که برای درون نگری ساخته شده است و کریستال های این رنگ می توانند به شما در جستجوی عقلانیت کمک کنند. نیلی رنگ فضیلت و کمال است. با توجه به چرخه رنگ های زندگی در طبیعت، نیلی رنگ متولدین باخمن (از 20 ژانویه تا 18 فوریه) است.
سنگ های قیمتی نیل کمیاب و ارزشمند هستند. سنگ های نیل ترکیبی از ظاهر پرتوهای بنفش همراه با اعتماد به نفس پرتوهای آبی خالص هستند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا راه خود را به سطح بالاتری از آگاهی پیدا کنید.
نیلی را می توان در سایه های مختلف بنفش و آبی دید. در اینجا خواص انرژی سه طیف سنگ نیلی معمولی، تاریک و روشن را شرح می دهیم.

رنگ درمانی سنگ نیل

کریستال های نیل سنگ های زیبا و قدرتمندی هستند که به شما دانش و درک روابط پیچیده را می دهند. نیلی همچنین رنگ عقل و طول عمر است. جواهرات و سنگ‌های نیل دری را به سوی ضمیر ناخودآگاه باز می‌کنند که نمادی از پل بین متناهی و نامتناهی است. آنها به عنوان راهنمای دانش جهان استفاده می شوند. بهترین سنگ نیل می تواند سنگی مانند لاجورد یا لاجورد باشد.


رنگ درمانی با سنگ های رنگارنگ نیل

سایه‌های عمیق‌تر و تیره‌تر نیلی ما را احاطه کرده‌اند و به یک تند بی‌نظیر پرتوهای بنفش تیره نزدیک می‌شوند، اما با اتصال به آبی عظیم. زمانی که نیاز دارید دری را باز کنید یا موانع را بشکنید و حقیقتی را ببینید که فقط روح شما قادر به درک آن است، از جادوی نیلی تاریک استفاده کنید.

آبی تیره رنگ صداقت است و حقه ها را آشکار می کند. در رنگ درمانی سنگ نیل، تانزانیت نیل در دفع و خنثی کردن طلسم ها بسیار قدرتمند است. اگر به دنبال درک جایگاه خود در جهان هستید، کریستال نیلی تیره می تواند راهنمای شما باشد. پرتوهای نیلی پررنگ بهترین پرتوها در کشورهای مذهبی و روحانی هستند. وقتی هدف شما تسلط بر مفاهیم و اعمال معنوی است، باید به دنبال کریستال آبی تیره باشید.


سنگ های نیل


رنگ درمانی با سنگ های نیل کم رنگ

هنگامی که پراکندگی نیل در کریستال هایی مانند سودالیت یا فلوریت روشن می شود، پرتوهای آن خاصیت اتصال (به دنیای بالاتر) را به دست می آورند. قدرت مشابهی در سنگ های قیمتی آمتیست بنفش یافت می شود.
تفاوت آنها در درجه و نیت است. در حالی که پیوند آمیتیست قدیمی با نیلی جدید و روشن ما را با دنیای طبیعی مرتبط می کند و به ما در درک این ارتباط کمک می کند. از کریستال نیلی درخشان (گوهر) برای حفظ ارتباط طبیعی با زندگی، آگاهی از جایگاه معنوی خود در وجود و حفظ ارتباط روح و ذهن خود استفاده کنید.


بیشتر بخوانید  آشنایی با فوبیای اجتماعی از علائم تا درمان
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *