مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راه های ترک قلیان، چگونه قلیان را ترک کنیم؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


راه های ترک قلیان چگونه قلیان را ترک کنیم: اگر قلیان سنگین نیستید و فقط چند بار در روز قلیان اگر سیگار می کشید حتما قلیان را به راحتی و بدون مشکل ترک کنید. قلیان را بس کنیم فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر باشید.

راه های ترک قلیان چگونه قلیان را ترک کنیم

راه های ترک قلیان چگونه قلیان را ترک کنیم

تو می توانی پس از ترک قلیانطعم غذا را بهتر درک کنید، زندگی را واضح تر ببینید و از زمان و پول خود بهتر استفاده کنید. با ترک قلیانشما تا حد زیادی تضمین می کنید که فرزندانتان قلیان نشوند و در نهایت به این زودی ها نخواهید مرد و فرزندان و همسرتان به جای از دست دادن شما، فردی مصمم، مطمئن و شجاع را به عنوان پشتیبان خواهند داشت.

با بوی بد دهان، سرفه، تنگی نفس، سردرد، دندان های زرد و کثیف، پوست تیره و چروکیده با قلیان خداحافظی کنید.

قبل از ترک قلیان چه باید کرد؟

1قبل از ترک کامل قلیانسعی کنید مکان های ممنوعه استفاده از قلیان را در نظر بگیرید پس در آن مکان ها مثلا در خانه، محل کار یا مکان های عمومی قلیان نکشید.همسر و فرزندان یک فرد قلیان، افراد بسیار مناسب برای کمک کردن. آنها ترک هستند.

از این دو اهرم استفاده کنید وقتی قلیان را ترک می کنم، بسیار مفید و مفید است. اولین فکری که به ذهن قلیان ها می رسد این است چرا قلیان را ترک کنم؟ دلایل شما برای ترک قلیان نقش مهمی در ادامه روند شیرگیری دارد. در پاسخ باید گفت با ترک قلیان خطر عوارض قلیان کم کم از شما دور می شود و شخصیتی قابل قبول و معقول در بین اطرافیان به دست خواهید آورد.

بیشتر بخوانید  آیا جایگزینی مکمل ها با مواد مغذی طبیعی درست است؟

2- ترک قلیان باید انگیزه داشته باشد. انگیزه یعنی تلاش برای رسیدن قلیان شخص اینکه می خواهد مال خودش باشد نه دیگران. به عبارت دیگر اطرافیان شما فقط می توانند به ایجاد انگیزه کمک کنند و این خود فرد است که باید به خود انگیزه دهد.

3-فهرست کنید معایب و فواید قلیان آماده کردن. صادقانه بخوانید. با توجه به تمام جزئیات، اگر می خواهید قلیان بگذاریدآن را عقب نکشید و حتما شروع کنید.

4-زمان و نوع کاری که با آن قلیان می کشید و تا آن زمان را مشخص کنید دلایل کشیدن قلیان خودم در آن زمان و احساس آن بعد از مصرف قلیان صبر کن، فکر کن

5-در پایان هر روز، الگوی کشیدن قلیان خودتان را بررسی کنید و ببینید چه چیزی باعث می شود قلیان بکشید؟ کار سخت؟ آیا عصبانی هستید؟ حوصله ات سر رفته؟ خوش بگذره؟ بیکاری یا شرایط خاص دیگر؟ وقتی متوجه شدید، به دنبال راه های دیگری برای مقابله با احساسات و شرایط خود باشید.

راه های ترک قلیان چگونه قلیان را ترک کنیم

از یک دوست کمک بگیرید

در ترک قلیاناز دوستان خود کمک بخواهید. مانند زمانی که کار یا مشکلی دارید و از دوستی کمک می خواهید، از دوستان کمک بخواهید، زیرا وقتی بار کار را با دوستان تقسیم می کنید، مشکل راحت تر حل می شود. اگر همزمان با دوست دیگری می روید، به تقویت انگیزه خود کمک کنید، یکدیگر را درک کنید و در مواقع سخت با هم صحبت کنید و فکر کنید. با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود و دیگران، گام های محکم و موثری برای ترک قلیان بردارید.

بیشتر بخوانید  شل بودن دریچه میترال چگونه به وجود می آید و چه عوارضی دارد ؟

راه های ترک قلیان چگونه قلیان را ترک کنیم

قلیان را به راحتی ترک نکنید

همونطور که گفته شد قلیان رو بس کن نباید آن را ساده و آسان در نظر گرفت. برخلاف تصور رایج که دانستن یک کار دشوار است، فردی تمایل کمتری به انجام آن دارد و از ترس سختی کار، آن را نمی پذیرد. بدانید که هم برای انجام کارهای بزرگتر تمایل و تشویق بیشتری دارند و هم اعتماد به نفس بیشتری دارند.

شاید ادامه بده روند ترک قلیان و با علم به اینکه این کار بزرگ را انجام داده اند، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند و در نتیجه گام های بعدی را با کارایی بیشتری برمی دارند. یعنی اگر یک بار شکست بخورند ناامید و دلگرم نخواهند شد زیرا حتی تلاش برای انجام کار سخت و مقاومت در برابر آن نوعی پیروزی است. مانند شکست در یک مسابقه با گل های کمتر، در برابر یک حریف قدرتمند.

راه های ترک قلیان چگونه قلیان را ترک کنیم

یک سوال

این سوال پیش می آید چرا شروع ترک قلیان سخت است؟? اساساً انسان از هر تغییری در زندگی خود می ترسد زیرا هر تغییری انرژی و زمان او را دو چندان می کند و نیاز به افزایش تلاش و حرکت را بیشتر می کند تا انسان در ابتدا از هر تغییری اجتناب کند. این اصل بر تمام نقاط جهان حاکم است، بنابراین یک نقطه ضعف نیست. ماشینی که ما هل می دهیم ممکن است در چند ثانیه اول به حرکت، انرژی و زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

به عبارت دیگر، هر حرکت و تغییر در ابتدا دشوار و انرژی بر است. با این شناخت بهتر و با اعتماد به نفس بیشتری پیش می رویم. ما از اشتباهات اولیه و کندی حرکتمان دلسرد نمی شویم، اما هر لحظه این امید را تقویت می کنیم که هر لحظه راحتتر از لحظه قبل باشد و با این امید به جلو می رویم.

بیشتر بخوانید  چگونه در ماه رمضان از گرسنگی و تشنگی جلوگیری کنیم ؟

راه های ترک قلیان چگونه قلیان را ترک کنیم

حقایق را نمی توان پنهان کرد.

پیش شرط ترک قلیان این است که ابتدا با خود صادق باشید و برای تلاش مضاعف فداکار و آماده باشید. قلیان را رها کردی; زیرا شما اعتقاد راسخ دارید که قلیان کشنده است. اگر در این فکر تردید وجود داشته باشد و دوباره وسوسه شوید که قلیان بکشید، وقوع این واقعیت مانعی ندارد و این واقعه، یعنی. مرگ ناگهانی بر اثر قلیانحتی با قلیان هم ظاهر می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *