مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راهنمای انتخاب بهترین شامپو بدون سولفات و شامپو ضد ریزش مو

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شامپو چیست؟

برای تست این دو شامپوی پرطرفدار ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که شامپو چیست؟ شامپو نوعی پاک کننده است که بر اساس نیازهای تغذیه ای مختلف مو می تواند غنی شود. شامپو در ساده ترین شکل خود فقط مو و پوست سر را تمیز می کند، اما با افزودن ترکیبات مختلف مانند ویتامین ها و روغن های گیاهی می توان آن را به محصولی موثرتر برای رفع مشکلات مو مانند ریزش مو، شوره سر، شوره سر و یا کاهش آسیب تبدیل کرد. دکلره در زیر نمونه هایی از شامپوهای پرکاربرد را ارائه خواهیم داد.

شامپوی بدون سولفات چیست؟

اگر به فرمولاسیون شامپوهای معمولی نگاه کنید، احتمالا حروفی مانند سدیم لوریل سولفات و سدیم لوریل سولفات را در فرمولاسیون آنها خواهید یافت. این ترکیبات کلیدی برای از بین بردن چربی و کثیفی از پوست سر و پاکسازی مو هستند. با این حال، سولفات ها بی خطر نیستند و برای همه انواع مو مناسب نیستند.

شامپوی بدون سولفات فرمول ملایم تری دارد و برای افرادی که موهای خشک و آسیب دیده دارند مناسب است. همانطور که از نام آن پیداست، شامپوهای بدون سولفات بدون سولفات هستند و در عوض دارای پاک کننده های بدون سولفات هستند. همچنین این شامپوها آلودگی ها را از روی موها پاک کرده و آن ها را تمیز می کنند.

در زیر به بررسی بهترین شامپوهای بدون سولفات از برندهای مختلف می پردازیم.

شامپو بدون سولفات فولیک

شامپو بدون سولفات فولیکول های مو آرژنین B را تقویت، روشن و احیا می کند، مناسب برای موهای ضعیف، شکننده، بی روح، کدر، آرام و ضعیف. شامپو فولیکا فاقد سولفات بوده و دارای خواص تقویتی، درخشندگی و بازسازی است. این شامپو علاوه بر این خواص شگفت انگیز، موها را تغذیه و تقویت می کند و از فر شدن موها جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  فواید بی نظیر ماسک آرد برنج برای جوان سازی پوست


راهنمای انتخاب بهترین شامپو بدون سولفات و شامپو ضد ریزش مو

عدم وجود سولفات در این شامپو فواید زیادی برای مو دارد و می توانید روزانه از آن استفاده کنید و از این فواید بهره مند شوید. این شامپو علاوه بر تمام خواص، حاوی ویتامین های گروه B است و این ویتامین به افزایش استحکام موهای شما در برابر اشعه ماوراء بنفش و رادیکال های آزاد محیط کمک می کند.

شامپو بدون سولفات

شامپو آب مو کامان مناسب موهای چرب بوده و فاقد سولفات می باشد. این شامپو فرمولاسیون شگفت انگیزی دارد که از ترشح بیش از حد غدد چربی در پوست سر جلوگیری کرده و ریزش مو را به حداقل می رساند. ترکیبات این شامپو باعث تقویت و تغذیه تارهای مو شده و برای موهای آسیب دیده مناسب است. این شامپو علاوه بر خواص فوق العاده ای که در بالا ذکر شد باعث تثبیت رنگ مو و جلوگیری از کدر شدن رنگ مو می شود.

شامپو سلول های بنیادی بدون سولفات

سلول های بنیادی یک برند ایرانی نوظهور است. این برند شامپوی بدون سولفات برای مراقبت از پوست و مو طراحی کرده است. این شامپو کمترین آسیب را به موها وارد می کند و می توانید از شامپوهای روزانه بدون سولفات Stem Cell Pro مناسب برای موهای برجسته و رنگ شده به صورت روزانه استفاده کنید. فرمولاسیون این شامپو با ترکیبات گیاهی طبقه بندی می شود. همچنین شوینده موجود در آن ملایم بوده و فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر است. این شامپو به خوبی موها را آبرسانی می کند و به درخشندگی و افزایش ماندگاری مو کمک می کند.

شامپو بدون سولفات

شامپوی بدون سولفات مناسب برای موهای کشیده دارای فرمولاسیون فوق العاده و منحصربفردی است و برای موهای شما ایده آل است. این شامپو موها را نرم و آبرسانی می کند. فرمولاسیون این شامپو با ویتامین های A، E و B5 طبقه بندی می شود و علاوه بر این ویتامین ها، گیاه بابا آدم نیز در فرمولاسیون این شامپو وجود دارد. این گیاه ریشه مو را تقویت کرده و آن را تقویت می کند. برای خرید این شامپو می توانید به این سایت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  لیفت ابرو و پیشانی

شامپوی ضد ریزش مو چیست؟

شامپو محصولی برای تمیز کردن مو و از بین بردن چربی و سایر آلودگی ها از روی پوست و مو است. شامپوها دارای pH و قدرت پاک کنندگی خوبی هستند اما در سال های اخیر شامپوهایی با خواص مختلف از جمله ضد ریزش به بازار عرضه شده است. شامپوی ضد ریزش مو علاوه بر مواد شوینده و مومیایی کننده حاوی برخی ویتامین ها و ترکیبات دیگر از جمله عصاره های گیاهی، پروتئین ها و اسیدهای آمینه نیز می باشد. در زیر بهترین شامپوهای ضد ریزش مو را معرفی خواهیم کرد.

شامپو ضد ریزش دیپ سنس

شامپو تقویت کننده و حجم دهنده دیپ سنس مناسب افرادی است که از ریزش مو رنج می برند و از آن رنج می برند. این شامپو با فرمولاسیون عالی خود بافت مو را تقویت کرده و در نتیجه از ریزش مو جلوگیری می کند. این محصول دیپ سنس حاوی روغن آملا، عصاره گل خطمی و عصاره زیرفون است و این ترکیبات فولیکول های مو را تغذیه می کنند.

شامپو ضد ریزش آلپسین

شامپو کافئین C1 آلپسین برای رفع کابوس های ریزش مو طراحی شده است. این محصول حاوی کافئین بوده و تاثیر شگفت انگیزی بر روی فولیکول های مو دارد. کافئین پس از 2 دقیقه از منافذ پوست عبور کرده و به ریشه مو نزدیک می شود.


راهنمای انتخاب بهترین شامپو بدون سولفات و شامپو ضد ریزش مو

در همین حال، جریان خون به رگ های خونی در پوست سر افزایش می یابد که باعث تقویت فولیکول های مو می شود. به این ترتیب فولیکول های ضعیف و تقویت شده و سایر فولیکول ها بازسازی می شوند. این شامپو همچنین از ویتامین های B و A در فرمولاسیون خود استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  بهترین زمان برای مرطوب کردن پوست

شامپو ضد ریزش مورینگا

شامپو مغذی و انرژی زا Moringa Emo مناسب برای پوست سر چرب و موهای خشک و حاوی روغن های گیاهی و کافئین می باشد. این شامپو علاوه بر تغذیه مو، کنترل چربی اضافی و پاکسازی منافذ پوست سر، فولیکول های مو را تقویت می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد و فولیکول های مو قوی تر می شوند، شامپو ضد ریزش مو مورینگا از ریزش مو جلوگیری می کند. علاوه بر این محصول مورینگا حاوی ویتامین های A و E بوده و با استفاده از روغن درخت چای باعث رشد مو می شود.

نتایجی که اظهار شده

همانطور که می بینید شامپوها دیگر مانند گذشته نیستند و امروزه دارای خواص شگفت انگیز ضد جوش و بدون سولفات هستند. شما عزیزان می توانید برای خرید شامپوی مناسب خود با بهترین قیمت و تضمین اصالت به سایت موتورنرو مراجعه نمایید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *