مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راستگویی و حسن خلق سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت الله لطف الله دیکام در جمع مدیران روابط عمومی استانداری فارس گفت: راستگویی، عدالت و حسن خلق در ارتباط با ارباب رجوع ادامه راه شهدا و تقویت اعتماد عموم و مردم است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید از نظر روحی و روانی به مسئولان نزدیک شود، افزود: مهارت های ارتباطی دل ها را به هم پیوند می دهد و مدیر روابط عمومی ماهر فردی است که بتواند دل ها را با مجموعه خود پیوند دهد.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق خوب یک رابطه کارآمد ایجاد می کند و بدون اخلاق خوب مجموعه ضرر می کند، ادامه داد: مهارت های ارتباطی موثر جذابیت ایجاد می کند و باعث موفقیت در کسب و کار می شود.

نماینده ولی فقیه از فارس گفت: در اسلام به آداب معاشرت بسیار تاکید شده است و مدیران روابط عمومی باید به این نکته توجه کنند.

آیت الله دشکام توجه به آداب معاشرت را از ویژگی های مشترک مسلمانان با اروپایی ها و آمریکایی ها دانست و افزود: تفاوت هایی نیز وجود دارد از جمله اینکه تمدن غرب با لباس هایی که شبیه عدالت است ظلم می کند و آن را نادرست نمی داند. اما در تمدن اسلامی اشتباه است.

وی گفت: در حوزه روابط عمومی نباید ظلم شود چرا که نمی توان با ظلم رابطه خوبی برقرار کرد.

بیشتر بخوانید  بازار خودرو؛ همچنان در حال افزایش است / 7 میلیون تومان قیمت برخی از خودروها را افزایش می دهد

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مدیران روابط عمومی باید واقعیت اسلام را بیان کنند چرا که امروز میدان جنگ و مهارت ارتباط موثر درازمدت از اخلاق سرچشمه می گیرد و عدالت و انصاف مهمترین ارکان آن است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *